Компанія Renault представила Trophy-версію «зарядженого» хетчбека Megane RS нового покоління, підготовлену для треку. Стандартним оснащенням моделі стало шасі версії Cup з більш жорсткими налаштуваннями підвіски і механічним блокуванням диференціалу.
Renault Megane RS Trophy комплектується 1,8-літровим турбомотором, який видає 300 кінських сил і 420 Нм крутного моменту (400 Нм для машин з МКПП). Двигун може працювати в парі з МКПП або опціональним “роботом” з двома зчепленнями.
З нуля до «сотні» хетчбек прискорюється за 5,7 секунди (на 0,1 секунди швидше за базовий Megane RS), максимальна швидкість – 260 км/год (замість 255).
Хот-хетч отримав 19-дюймові колісні диски з шинами Bridgestone Potenza S001 (з 2019 року доступна їх полегшена версія), біметалічні гальмівні механізми з супортами Brembo, більш жорсткі амортизатори, пружини і стабілізатори.
Повнокероване шасі запозичили у звичайного Megane RS. За додаткову плату Trophy-версію хот-хетч можна придбати із спортивними кріслами Recaro.
Зазвичай на світлофорі у великому місті всі спішать. Щоб зекономити час деякі водії чекають дозволу…
В Україні серед автомобілістів поширена звичка обслуговувати машину самотужки. Особливо, коли мова йде про такі…
Нещодавно японська компанія Toyota офіційно презентувала електричний кросовер bZ, у якому багато хто помітив альтернативу…
Під час передноворічної метушні водії в Україні також часто вимушені шукати допомоги в державних установах.…
Німецький автовиробник Volkswagen офіційно презентував новий гібридний седан Passat ePro. Як повідомляє CarNewsChina, PHEV-модель може…
Автомобілі Lexus створені для тих, хто прагне гармонії між динамікою, технологічністю та відчуттям спокою за…