Швейцарський стартап Innolith оголосив про готовність представити абсолютно нову технологію акумуляторних батарей для електрокарів. Щільність зберігання заряду збільшили до 1000 ват-годин на кілограм, тоді як сучасні серійні батареї вищого класу від Tesla здатні зберігати близько 250 ват-годин на кг.
За попередніми підрахунками – це дозволить домогтися запасу ходу для електрокарів до 1 000 км. Пілотне виробництво перспективних акумуляторів почнеться зовсім скоро на заводі в Німеччині. Завершити розробку нових батарей стартап планує протягом 3-5 років, тобто на ринку вони з’являться не раніше 2022 року.
В основі технології як і раніше лежить рідкий електроліт, але в його якості використовується неорганічна солеподібна субстанція. Експерти стверджують, що новий електроліт більш стабільний і менш горючий. Також він дозволяє спростити складання батарей і зменшити деградацію акумуляторів.
У Німеччині на трасах між Мюнхеном та Інгольштадтом водії все частіше звертають увагу на знак…
Підпис водія в протоколі про порушення ПДР – не формальність. Це один з моментів, де…
У ситуації, коли вас зупиняє поліція, саме дрібні дії водія можуть зіграти проти нього. Про…
У спілкуванні з патрульними дрібниць не буває. Навіть кілька необережних слів можуть стати причиною позбавлення…
Кросовер до 500 000 гривень, що не боїться ям і пилюки, – це не фантазія.…
З часом прозорі пластикові фари мутніють. Причина – пил, бруд, комахи, соляний наліт, а також…