На Кримський міст може чекати катастрофа, бо російські окупанти забили палі моста лише на глибину 55 метрів, а необхідно було на тисячу.
“Палі в 55 метрів – це висота 18-поверхового будинку. Палі завдовжки в 18 поверхів, як ви уявляєте взагалі можна забити? Можна знайти такий копер, який починав би бити палю з висоти 18-поверхового будинку, щоб вона йшла строго вертикально, і не було перекосів? Тому такі палі називаються буро-набивні”, – повідомив кандидат геолого-мінералогічних наук, незалежний експерт Юрій Медовар у інтерв’ю “Апострофу“.
За його словами, для цього потрібно пробурити свердловину і залити в неї бетон.
Експерт наголосив, що Російська Федерація вже не зможе кардинально убезпечити міст.
“Міст складається з частин. Його основа – опори, а на них – полотно. Полотно можна зміцнювати, як хочеш, а ось опори… Що зараз уже можна зробити, якщо палі стоять? Ще поставити? Тоді судноплавства не буде. Адже там одна опора тріснула, але її зміцнили стяжками”, – зазначив Медовар.
“Якщо будуть тріщати опори далі, значить, будуть лити бетон і стягувати її. Але в такому випадку опора буде ставати важчою і впливати на просідання, і ті палі, які розраховувалися на одну вагу, а виходить інша, стануть просідати. Тут цілий комплекс проблем. Ось є поняття “пекла”. У геологічному відношенні пекло – це Керченська протока, де виліпили цей міст. Виліпити можна абсолютно все, навіть ракету з гною, але вона ж не полетить”, – підсумував він.
Водій Олександр із Черкас розповів виданню «Твоя МАШИНА», як після заправки на трасі через три…
У Польщі забороняють будь-які ігри з номерними знаками. Особливо це стосується так званих «малих номерів»,…
У щільному міському русі паралельне паркування – це не екзаменаційний страх, а щоденна рутина. Та…
Серед байкерів є речі, які на перший погляд здаються дивакуватими. Один з таких прикладів –…
Періодична заміна оливи – це не просто рутина, а питання довговічності двигуна. Але навіть така…
Під час заміни гальмівних колодок деякі власники авто задаються логічним, на перший погляд, питанням: а…