Блогери порівняли можливості нових Jeep Gladiator і Ford Ranger на бездоріжжі. В якості опонента пікапу від Ford вибрали хардкорну версію Gladiator Rubicon.
Нагадаємо, Ford Ranger в комплектації FX4 має спеціальний режим роботи керуючої електроніки для бездоріжжя, незалежну передню підвіску й електронне блокування заднього диференціала. У той же час Jeep Gladiator Rubicon оснащується блокуванням переднього і заднього диференціалів.
Досвідчені водії взимку мають у багажнику не лише трос чи скребок для льоду, а й……
Система очищення вихлопу AdBlue, створена для зменшення шкідливих викидів, перетворилася на головний біль для власників…
Зустріч із фурами на трасі – звична річ для будь-якого водія. Але далеко не всі…
Зима завжди перевіряє водія на готовність. Один несподіваний мороз або занесена дорога – і навіть…
Весняний сезон шиномонтажу знову відкрився, і біля сервісів уже черги. Та не всі водії знають,…
Автоматична коробка передач – складний механізм, що не прощає недбалості. Ремонт може обійтися від 125…