Блогери порівняли можливості нових Jeep Gladiator і Ford Ranger на бездоріжжі. В якості опонента пікапу від Ford вибрали хардкорну версію Gladiator Rubicon.
Нагадаємо, Ford Ranger в комплектації FX4 має спеціальний режим роботи керуючої електроніки для бездоріжжя, незалежну передню підвіску й електронне блокування заднього диференціала. У той же час Jeep Gladiator Rubicon оснащується блокуванням переднього і заднього диференціалів.
У трирядних позашляховиках простору вистачає як для пасажирів, так і для вантажу, але не всі…
Коли мова заходить про італійських автовиробників, слід розуміти, що Alfa Romeo – це не просто…
Якщо вам важлива швидкість, але бюджет обмежений, не впадайте у відчай. На автомобільному ринку є…
Багато водіїв навіть не замислюються про важливість використання в процесі експлуатації автомобіля правильних коліс. Існує…
У Кривому Розі виявили водія, який 25 років їздив із фальшивим посвідченням водія. Виявити підробку…
Автомобільні шини – це не тільки основний контакт вашого автомобіля з дорогою, а й один…