Блогери порівняли можливості нових Jeep Gladiator і Ford Ranger на бездоріжжі. В якості опонента пікапу від Ford вибрали хардкорну версію Gladiator Rubicon.
Нагадаємо, Ford Ranger в комплектації FX4 має спеціальний режим роботи керуючої електроніки для бездоріжжя, незалежну передню підвіску й електронне блокування заднього диференціала. У той же час Jeep Gladiator Rubicon оснащується блокуванням переднього і заднього диференціалів.
Сьогодні ціни на пальне в Україні високі як ніколи, що змушує водіїв частіше замислюватися про…
Під час купівлі вживаного автомобіля завжди на перше місце виходить такий параметр, як надійність, особливо,…
Зима на носі й українським автомобілістам слід бути готовим до найсуворіших її проявів, щоб вони…
З початку війни в Україні різко підскочила статистика автовикрадень. Зловмисники використовують найвитонченіші методи викрадення транспортних…
В Україні щороку тисячі людей травмуються або гинуть внаслідок одного з найстрашніших видів ДТП -…
Безпосереднє завдання автомобільних килимків - захист підлоги від вологи та забруднень, які водій і його…