Кожен день перед людиною стоїть вибір — добро чи зло, бездіяльність або прагнення до мети, безтурботна порожнеча або усвідомленість. Піддатися амбіціям, або, навпаки, опанувати їх?
Вибір Mitsubishi — не тільки усвідомлений вибір безапеляційної якості, виразного дизайну, новітніх технологій та підвищеної безпеки. Це — дотримання особливої філософії за кермом. Це шлях, що прокладений за світоглядом дзюдо.
У нових відеороликах Mitsubishi Дар’я Білодід, наймолодша чемпіонки світу з дзюдо та амбасадор потужного японського автогіганту, розкриє своє бачення того, як треба поводитися за кермом.
Це перший рекламний проект за участі молодої чемпіонки із всесвітнім брендом, що був розроблений командою агентства Havas Engage.
MITSUBISHI “The Philosophy of Judo” (Outlander)
MITSUBISHI “The Philosophy of Judo” (Eclipse)
MITSUBISHI “The Philosophy of Judo” (L-200)
Client: Mitsubishi Motors Ukraine
CEO: Нішіно Кейсуке
COO: Денис Драч
Marketing Director: Юлія Самсон
Agency: Havas Engage
CEO: Володимир Зборовський
New Business Director: Олена Кудінова
Account Director: Наталія Ковтун
Creative Director: Кирило Чистяков
Art Director: Олена Гончаревська-Юхова
Senior Copywriter: Костянтин Мельников
Production: Knight
Director/DOP: Нікіта Кузьменко
Music: Дмитро Авксентьєв
Color Grading: Ольга Коржинська
Producer: Віталій Кукшин
Production Manager: Тетяна Чайковська
Post Production: Kiev Postproduction
Як відомо, в Україні можна отримати штраф за відсутність у водія при собі посвідчення на…
Їзда за кермом у темну пору доби стає для водіїв особливим викликом, що приховує за…
Як правило, огляд водія на стан алкогольного сп'яніння проходить швидко і без зайвих проблем. Якщо…
Кожен автомобіліст в Україні повинен знати про обов'язок мати страховий поліс ОСЦПВ. Його потрібно возити…
Така, здавалося б, проста і рутинна процедура для автомобіліста, як запуск двигуна, також потребує правильного…
Якщо ви шукаєте старий сімейний автомобіль з бюджетом менше 500 000 гривень, є кілька чудових…