Німецький виробник шин розробив інноваційну 48-вольтову систему приводу з електродвигуном потужністю 30 кВт, яку представить вперше на вересневому автосалоні у Франкфурті.
За даними компанії, її передова система приводу включає в себе електродвигун з водяним охолодженням потужністю 30 кВт, розташований між двигуном внутрішнього згоряння і трансмісією. Система також включає електроніку, оптимізовану для роботи з струмами, що перевищують стандартні, і при цьому більш ефективну.
Протягом останніх років автовиробники випустили ряд 48-вольтових гібридних авто, але Continental не вважає своє рішення «м’яким гібридом», оскільки агрегат здатний працювати виключно в електричному режимі на швидкостях до 90 км/год.
В офіційному анонсі також зазначається, що система приводу значно дешевша, ніж високовольтні установки, що використовують більшістю гібридів.
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…
Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…
Якщо ви багато часу проводите за кермом, то періодично відчуваєте втому від поїздок. Подобний спосіб…