Австралійський підрозділ Hyundai доопрацював задньопривідний мінівен H-1, який на цьому континенті продається під назвою iMax. Автомобіль з приставкою N Drift Bus отримав потужний мотор і безліч деталей від хот-хетча Hyundai i30 N.
Стандартний 2,5-літровий турбодизель потужністю 170 к.с. замінили бензиновим 3.5 V6 від кросовера Santa Fe. Двигун, що поєднується з восьмиступінчастою «автоматом», доповнили двома турбінами, і тепер він розвиває 408 к.с. (555 Н • м). З ним мінівен розганяється до 100 км/год менше, ніж за п’ять секунд.
Німецький автовиробник Audi активно працює над прийдешньою прем'єрою нової версії свого найдоступнішого електричного кросовера Q4…
Уряд Німеччини зміг переконати Євросоюз відмовитись від свого плану про повну заборону автомобілів з ДВЗ…
Німецький автовриобник Volkswagen публічно визнав серйозні проблеми в конструкції трьох відомих моделей, повідомляє Carscoops. Компанія…
В Україні офіційно почався випуск вітчизняного мікрофургона. Миколаївський стартап MeGoElectric відправив першому замовнику електричний мікрофургон…
Попри те, що сьогнодні в тренді гібридні та електричні кросовери, дизельні седани ще мають безліч…
Час від часу українські водії зтикаються з проблемою, коли двірники починають залишати на лобовому склі…