Австралійський підрозділ Hyundai доопрацював задньопривідний мінівен H-1, який на цьому континенті продається під назвою iMax. Автомобіль з приставкою N Drift Bus отримав потужний мотор і безліч деталей від хот-хетча Hyundai i30 N.
Стандартний 2,5-літровий турбодизель потужністю 170 к.с. замінили бензиновим 3.5 V6 від кросовера Santa Fe. Двигун, що поєднується з восьмиступінчастою «автоматом», доповнили двома турбінами, і тепер він розвиває 408 к.с. (555 Н • м). З ним мінівен розганяється до 100 км/год менше, ніж за п’ять секунд.
Під час вибору вживаного авто слід звертати увагу на цілу низку чинників, щоб надалі не…
Популярний британський автомобільний блогер, ведучий YouTube-каналу Rusty Trusty висловився на тему купівлі старих автомобілів у…
Весна є типовим періодом, коли водії помічають, що гальмівні колодки їхнього автомобіля зносилися. Після зимового…
Компактні автомобілі користуються дедалі більшою популярністю серед українців, особливо у великих містах, де мобільність і…
Купівля нового автомобіля може бути захоплюючою подією, але вибір часу для цієї угоди може істотно…
BMW - це бренд, який не потребує представлення. З їхньою багатою спадщиною та інноваційним підходом…