Компанія BMW представила найбільш екстремальну версію «зарядженого» купе M2. Модифікація CS отримала полегшену конструкцію і 450-сильний двигун.
BMW M2 CS укомплектували модернізованим трилітровим рядним шестициліндровим турбодвигуном, що розвиває 450 к. с., що на 40 сил більше, ніж у двигуна M2 Competition. Крутний момент залишився на колишньому рівні – 550 ньютон-метрів. Агрегат поєднується як з шестиступінчастою механічною коробкою передач, так і з семидіапазонним «роботом» з двома зчепленнями.
З роботизованою трансмісією купе здатне набирати першу «сотню» за 4,0 с, а з «механікою» – на 0,2 с повільніше. Для порівняння: M2 Competition прискорюється з місця до 100 км/год за 4,2 і 4,4 с відповідно. Максимальна швидкість примусово обмежена електронікою на позначці 280 км на годину.
Ряд елементів кузова автомобіля виконали з вуглепластику. Зокрема, з композитних матеріалів зробили дах, капот, передній спліттер, задній дифузор і спойлер.
Склоочисники зношуються швидше, ніж хотілося б. Особливо в наших умовах – літо пече гуму, зима…
Коли починається дощ, деякі водії помічають цікаву річ – машина наче їде краще. Менше ривків.…
Розмова з патрульним – не місце для імпровізації. Слово не горобець: вилетіло – будете пояснювати…
Виїхав від міста – вимикай звичку паркуватися абиде. Інакше доведеться платити. І справа не в…
Серпневий полудень. Асфальт дихає жаром, як піч. На узбіччі – автівка із піднятим капотом. З-під…
Багато українських водіїв упевнені, що штраф загрожує лише за швидкість чи проїзд на червоне. Насправді,…