У компанії Obrist Powertrain взяли за основу електромобіль Tesla Model 3 і модернізували його, помінявши батарею і вбудували всередину невеликий бензиновий двигун. Вийшов «гіпер-гібрид» за €20 тис., здатний проїхати тисячу кілометрів без зупинки.
Френк Обрист, засновник і керівник компанії Obrist Powertrain, вважає, що електромобілі занадто дорогі, а кращий спосіб здешевити їх – це зменшити їх електричний діапазон і додати невеликий бензиновий мотор. У підсумку виходить гібрид, що підключається, але в Obrist Powertrain назвали свою розробку «гіпер-гібридом».
Таким чином, використавши тільки два невеликих і легких джерела живлення власної розробки всередині Tesla Model 3, інженери компанії створили прототип, на їхню думку, більш дешевого гібридного автомобіля, який вони назвали Tesla Model 3 Obrist Mark II (Obrist Mark I був зроблений раніше на базі китайського автомобіля Geely EC7 для відпрацювання деяких інженерних рішень). Бензиновий двигун вбудований в передню частину кузова, а штатні акумулятори (це в Tesla Model 3 блок масою 478 кг у версії з батареєю 50 кВт · год) в підлозі автомобіля були прибрані і замінені на розробку від Obrist.
Дизайн, салон, престиж. Але щойно зламається – готуйте гаманець. Деякі популярні кросовери з Німеччини виглядають…
У салоні продавець охоче розповідає про опції, колір, комплектацію. Але про трансмісію більшість водіїв питає…
За перше півріччя 2025 року в Україні зареєстровано 7318 легковиків з Китаю, повідомляє асоціація "Укравтопром".…
У 2025 році Euro NCAP уже перевірила 20 нових моделей, повідомляє WhatCar. Тільки дві з…
На пункті пропуску «Шегині–Медика» львівські митники натрапили на майстерно замаскований вантаж. Під підозру потрапив 33-річний…
У Toyota готують відповідь Mitsubishi Delica. Як пише видання Best Car, компанія розробляє новий мінівен…