У компанії Obrist Powertrain взяли за основу електромобіль Tesla Model 3 і модернізували його, помінявши батарею і вбудували всередину невеликий бензиновий двигун. Вийшов «гіпер-гібрид» за €20 тис., здатний проїхати тисячу кілометрів без зупинки.
Френк Обрист, засновник і керівник компанії Obrist Powertrain, вважає, що електромобілі занадто дорогі, а кращий спосіб здешевити їх – це зменшити їх електричний діапазон і додати невеликий бензиновий мотор. У підсумку виходить гібрид, що підключається, але в Obrist Powertrain назвали свою розробку «гіпер-гібридом».
Таким чином, використавши тільки два невеликих і легких джерела живлення власної розробки всередині Tesla Model 3, інженери компанії створили прототип, на їхню думку, більш дешевого гібридного автомобіля, який вони назвали Tesla Model 3 Obrist Mark II (Obrist Mark I був зроблений раніше на базі китайського автомобіля Geely EC7 для відпрацювання деяких інженерних рішень). Бензиновий двигун вбудований в передню частину кузова, а штатні акумулятори (це в Tesla Model 3 блок масою 478 кг у версії з батареєю 50 кВт · год) в підлозі автомобіля були прибрані і замінені на розробку від Obrist.
Існує думка, що чим старший автомобіль, тим нижча його ціна. Це правило діє лише до…
Заміна моторної оливи в автомобілі є найважливішим елементом технічного обслуговування будь-якого автомобіля з ДВЗ. Здійснюється…
Іноді купівля вживаного автомобіля може здатися вигідною угодою, проте завжди слід враховувати довгострокову надійність конкретної…
Колишній автодилер із 43-річним стажем роботи, а нині популярний YouTube-блогер Рей Шефска розкрив автомобілістам 3…
Як правило, ліквідність автомобіля важлива, якщо новий власник має намір у майбутньому перепродати його. Однак…
Весна є особливим періодом для автомобілістів. Після важких зимових умов усім потрібно провести низку обов'язкових…