Тюнер «пересадив» під капот Mercedes-Benz 450 SLC японське «серце» Toyota 2JZ-GTE.
Mercedes-Benz 450 SLC дебютував на автосалоні в Парижі в далекому 1971 році. Випускалася модель до 1989 року. За увесь виробничий цикл було зібрано безліч автомобілів, які отримали десятки тисяч шанувальників по всьому світу. Однак купе C 107 з більш довгою базою і другим рядом сидінь виявилося ще більш проривним.
Саме такий автомобіль вирішив відновити японець Такахіро Хігуті. Під капотом базового 450 SLC розташовувався восьмициліндровий двигун M 117 об’ємом 4,5 літра з віддачею 225 к.с.. Незважаючи на те що агрегат був дуже «гарячий» свого часу, власник вирішив замінити його на більш потужний.
Не знайшовши заміни серед німецьких двигунів Хігуті вирішив встановити японський Toyota 2JZ-GTE. Цей агрегат мав об’єм 3,0 літра. Після чіп-тюнінгу та установки спортивного повітряного фільтра з нього вдалося «вичавити» неймовірні 450 «коней». Спільно з японським мотором працює АКПП від Toyota Aristo.
Зовні автомобіль виглядає максимально автентично. Екстер’єр прикрасили лише колісні диски HWA Asteroid Wheels розмірністю 17 дюймів. Кузов 450 SLC піддався ретельному відновленню. Також його заново перефарбували.
Інколи здається, що українських водіїв важко чимось злякати чи здивувати, однак у світі існують дороги,…
Японський автовиробник Toyota має репутацію компанії, що створює довговічну та безвідмовну техніку. Двигуни в цьому…
Якщо ви користуєтесь автомобілем в місті, то з проблемою застрягання в багні чи снігу, ймовірно,…
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…