Власник спорткара Toyota GT86 з Німеччини зіткнувся з досить поширеною для моделі проблемою – необхідністю капітального ремонту дволітрового «атмосферника».
Замість цього він вирішив повністю замінити силову установку на електромотор від Nissan Leaf. Що найдивніше, автомобіль від цього тільки виграв, причому не тільки в кількості шкідливих викидів, але і в динаміці.
Дволітрова «четвірка» завжди була слабким місцем Toyota GT86 і Subaru BRZ, але частіше шанувальники автомобіля міняли мотор на улюблений багатьма фанатами «Тойоти» 2JZ або V-подібну «вісімку» серії LS. Але Філіп Шустер вирішив піти іншим шляхом і встановив на місце зламаного двигуна агрегат, у якого взагалі немає циліндрів – електромотор від Nissan Leaf 2014 року випуску.
Toyota GT86 із заводською силовою установкою набирала першу «сотню» за 7,6 секунди. Максимальна швидкість обмежена на позначці 233 км/год. Як не дивно, перехід з ДВЗ на електротягу допоміг це виправити.
Електрична версія купе прискорюється до 100 км/год менш ніж за п’ять секунд, але трохи знизилася максимальна швидкість – до 215 км/год.
Інколи здається, що українських водіїв важко чимось злякати чи здивувати, однак у світі існують дороги,…
Японський автовиробник Toyota має репутацію компанії, що створює довговічну та безвідмовну техніку. Двигуни в цьому…
Якщо ви користуєтесь автомобілем в місті, то з проблемою застрягання в багні чи снігу, ймовірно,…
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…