Власник спорткара Toyota GT86 з Німеччини зіткнувся з досить поширеною для моделі проблемою – необхідністю капітального ремонту дволітрового «атмосферника».
Замість цього він вирішив повністю замінити силову установку на електромотор від Nissan Leaf. Що найдивніше, автомобіль від цього тільки виграв, причому не тільки в кількості шкідливих викидів, але і в динаміці.
Дволітрова «четвірка» завжди була слабким місцем Toyota GT86 і Subaru BRZ, але частіше шанувальники автомобіля міняли мотор на улюблений багатьма фанатами «Тойоти» 2JZ або V-подібну «вісімку» серії LS. Але Філіп Шустер вирішив піти іншим шляхом і встановив на місце зламаного двигуна агрегат, у якого взагалі немає циліндрів – електромотор від Nissan Leaf 2014 року випуску.
Toyota GT86 із заводською силовою установкою набирала першу «сотню» за 7,6 секунди. Максимальна швидкість обмежена на позначці 233 км/год. Як не дивно, перехід з ДВЗ на електротягу допоміг це виправити.
Електрична версія купе прискорюється до 100 км/год менш ніж за п’ять секунд, але трохи знизилася максимальна швидкість – до 215 км/год.
Їзда за кермом у темну пору доби стає для водіїв особливим викликом, що приховує за…
Як правило, огляд водія на стан алкогольного сп'яніння проходить швидко і без зайвих проблем. Якщо…
Кожен автомобіліст в Україні повинен знати про обов'язок мати страховий поліс ОСЦПВ. Його потрібно возити…
Така, здавалося б, проста і рутинна процедура для автомобіліста, як запуск двигуна, також потребує правильного…
Якщо ви шукаєте старий сімейний автомобіль з бюджетом менше 500 000 гривень, є кілька чудових…
Сучасні автомобілі "напхані" такою кількістю сучасних функцій, про багато з яких їхні власники навіть не…