Незважаючи на те, що саме механічна трансмісія вважається найнадійнішою, навіть в ній трапляються поломки. І як у всіх деталях – у якогось виробника частіше, ніж у інших.
За словами експертів, найбільш примхливою є 5-ступінчаста МКПП Opel F17 родом з 90-х років. Головною помилкою стало те, що автовиробник почав встановлювати її на потужні і важкі моделі, через що коробки стали часто ламатися. Причому в більшості випадків ремонт був дуже дорогий – простіше було замінити КПП.
Ще однією невдалою розробкою інженерів Opel стала трансмісія M32, яку також використовували Fiat і Alfa Romeo. Агрегат працював як з бензиновими, так і дизельними двигунами. Таку трансмісію отримали Opel Astra H і J, Zafira B і C, Corsa D і E, Mokka, Meriva, а також FIAT Grande Punto і Alfa Romeo MiTo. Вона «прославилася» швидким зносом підшипників і роликів.
Не варто забувати і про корейську трансмісії Hyundai M56CF. «Коробка» хоч і не викликала нарікань спочатку, але потім стала з’являтися в більш потужних моделях, через що часто починали руйнуватися підшипники, текти сальники, з’являлися неприємні шуми і вібрації.
Volkswagen в гонитві за інноваціями випустив трансмісію 02T, яка отримала корпус з магнієвих сплавів і полегшені вали. Це і згубило її репутацію – в автомобілях Volkswagen Polo і Skoda Fabia, оснащених даною МКПП, часто ламалися ці самі інноваційні вали. Для любителів поганяти або стартувати з пробуксовкою проблеми з’являлися вже на 60 тис. км пробігу.
Правильне положення водія за кермом вкрай важливе не тільки для його комфорту, а також для…
Примерзання дверей в автомобілі є поширеною проблемою серед українських автомобілістів. Головною причиною цього явища є…
Не секрет, що зима - не найкращий період часу для автомобільного акумулятора. Як відомо, за…
Компанія-виробник автомобільних шин Goodyear розробила інноваційну технологію, що дає змогу розпізнавати дощ, високу вологість або…
Норвегія продовжує активно впроваджувати інноваційні технології для посиленої електрифікації транспорту та боротьби за чистоту довкілля.…
Раніше автомобілісти могли дуже довго і наполегливо крутити стартер, щоб запустити двигун автомобіля. У сучасних…