Італійська автомобільна компанія не планує показувати свої новинки публіці. Представники марки заявили, що презентують моделі перед обмеженою аудиторією на власних заходах.
Як розповіла директор з маркетингу і комунікацій італійського автовиробника Катю Бассі, усі новинки Lamborghini має намір представляти на власних заходах, відмовившись від участі в міжнародних автовиставках.
«Інтернет і соцмережі докорінно змінили роль традиційних автосалонів. Крім того, Lamborghini необхідно враховувати запити клієнтів, які хочуть ексклюзивності, персоналізації і безпосереднього контакту з нашими автомобілями і нашими співробітниками. Саме з цих причин ми вирішили відмовитися від участі в будь-яких автосалонах в майбутньому. Виставки більше не відповідають нашій філософії», – зазначила топ-менеджер.
Відзначимо, що останнім часом все більше автовиробників висловлюють бажання відмовитися від участі у великих форумах.
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…