Італійська автомобільна компанія не планує показувати свої новинки публіці. Представники марки заявили, що презентують моделі перед обмеженою аудиторією на власних заходах.
Як розповіла директор з маркетингу і комунікацій італійського автовиробника Катю Бассі, усі новинки Lamborghini має намір представляти на власних заходах, відмовившись від участі в міжнародних автовиставках.
«Інтернет і соцмережі докорінно змінили роль традиційних автосалонів. Крім того, Lamborghini необхідно враховувати запити клієнтів, які хочуть ексклюзивності, персоналізації і безпосереднього контакту з нашими автомобілями і нашими співробітниками. Саме з цих причин ми вирішили відмовитися від участі в будь-яких автосалонах в майбутньому. Виставки більше не відповідають нашій філософії», – зазначила топ-менеджер.
Відзначимо, що останнім часом все більше автовиробників висловлюють бажання відмовитися від участі у великих форумах.
Ситуація проста – влетіли. Аварія, шок, розгубленість. Хтось дзвонить у поліцію. І ось – патрульні…
На дорозі іноді достатньо одного погляду, аби зрозуміти – за кермом людина, яка не мала…
Поїздки ґрунтовками чи через ліс здаються романтикою тільки здалеку. Як тільки авто вгрузає по пороги…
Багато водіїв їздять щодня лише в межах міста. На роботу, у магазин, до школи. Але…
Американський автомеханік Скотті Кілмер не перший рік збирає навколо себе водіїв, які втомилися від зайвих…
Коли на панелі блимає лампочка, не кожен одразу розуміє, що відбувається. У сервісах знизують плечима…