Італійська автомобільна компанія не планує показувати свої новинки публіці. Представники марки заявили, що презентують моделі перед обмеженою аудиторією на власних заходах.
Як розповіла директор з маркетингу і комунікацій італійського автовиробника Катю Бассі, усі новинки Lamborghini має намір представляти на власних заходах, відмовившись від участі в міжнародних автовиставках.
«Інтернет і соцмережі докорінно змінили роль традиційних автосалонів. Крім того, Lamborghini необхідно враховувати запити клієнтів, які хочуть ексклюзивності, персоналізації і безпосереднього контакту з нашими автомобілями і нашими співробітниками. Саме з цих причин ми вирішили відмовитися від участі в будь-яких автосалонах в майбутньому. Виставки більше не відповідають нашій філософії», – зазначила топ-менеджер.
Відзначимо, що останнім часом все більше автовиробників висловлюють бажання відмовитися від участі у великих форумах.
Автовласники в Україні ставляться до своїх транспортних засобів, як і до іншого майна, але часто…
Зупинка автомобіля поліцією навряд чи потішить когось із водіїв. Проте слід пам'ятати про правильну поведінку…
Після купівлі автомобіля його недостатньо просто час від часу заправляти, потрібно проводити і регулярне технічне…
Захист автомобіля від сонячних променів не тільки зберігає його зовнішній вигляд, а й подовжує термін…
Весна - час, коли природа прокидається, але це також період, коли ваш автомобіль може піддаватися…
Якщо ви шукаєте надійний і практичний автомобіль-універсал, але хочете заощадити гроші, зверніть увагу на старі…