Італійська автомобільна компанія не планує показувати свої новинки публіці. Представники марки заявили, що презентують моделі перед обмеженою аудиторією на власних заходах.
Як розповіла директор з маркетингу і комунікацій італійського автовиробника Катю Бассі, усі новинки Lamborghini має намір представляти на власних заходах, відмовившись від участі в міжнародних автовиставках.
«Інтернет і соцмережі докорінно змінили роль традиційних автосалонів. Крім того, Lamborghini необхідно враховувати запити клієнтів, які хочуть ексклюзивності, персоналізації і безпосереднього контакту з нашими автомобілями і нашими співробітниками. Саме з цих причин ми вирішили відмовитися від участі в будь-яких автосалонах в майбутньому. Виставки більше не відповідають нашій філософії», – зазначила топ-менеджер.
Відзначимо, що останнім часом все більше автовиробників висловлюють бажання відмовитися від участі у великих форумах.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…