В Японії різко зріс попит на будинки на колесах. Це пояснюється зростанням бажанням японців подорожувати, не використовуючи громадського транспорту, передає «Твоя МАШИНА» .
Часто в такі поїздки на власних фургонах відправляються люди віком 30-70 років. До слова, автомобільна промисловість першою серед інших галузей економіки Японії встала на ноги після занепаду, викликаного карантином. В основному допомогло зростання замовлень на автомобілі з Північної Америки, а також збільшення попиту на вітчизняному ринку.
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…
Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…
Alfa Romeo вирішила не прощатися з бензиновими емоціями, повідомляє Motor1. Після короткої паузи і прощальної…
Продати старий автомобіль вигідно – не така проста справа, як здається. Більшість водіїв втрачають частину…