В Японії різко зріс попит на будинки на колесах. Це пояснюється зростанням бажанням японців подорожувати, не використовуючи громадського транспорту, передає «Твоя МАШИНА» .
Часто в такі поїздки на власних фургонах відправляються люди віком 30-70 років. До слова, автомобільна промисловість першою серед інших галузей економіки Японії встала на ноги після занепаду, викликаного карантином. В основному допомогло зростання замовлень на автомобілі з Північної Америки, а також збільшення попиту на вітчизняному ринку.
Седани поступово втрачають позиції на ринку, але багато культових моделей, на кшталт Honda Accord, все…
Одна з найбільш дратівливих зимових проблем для автомобілістів полягає в замерзанні на морозі замків і…
Прихід зими створює для українських автомобілістів складні умови експлуатації транспортного засобу. Найгірше, якщо машина просто…
З наближенням зими українські водії все частіше починають замислюватися над тим, як боротися з однією…
Найближчим часом в Україні можуть з'явитися нові підстави для позбавлення водійських прав. Відповідний законопроєкт уже…
У США іноді можна побачити припарковані автомобілі з пластиковими пакетами, одягненими на дзеркала заднього виду.…