Для адекватного вибору автомобіля потрібно чітко розуміти, для чого він вам потрібен, скільки ви готові витрачати грошей на обслуговування і заправку паливом.
Експерти назвали сім причин, чому не варто купувати автомобіль на дизельному паливі.
1. Обережність з паливом
Бензин залишається бензином, грубо кажучи, в будь-який час року. Але ось з дизельним паливом все інакше. Воно буває як річним, так і зимовим. Літній варіант, навіть якщо мороз на вулиці незначний, з легкістю перетворюється в «жижу», що нагадує за консистенцією сметану. Іноді воно і зовсім може повністю перейти в тверду фазу. І в цілому дизельна паливна апаратура вкрай чутлива до якості палива. Іноді заправка поганою соляркою призводить до дорогого ремонту.
2. ТО машини дорожче, як і сам автомобіль
Практично завжди дизельний варіант автомобіля коштує дорожче, ніж його бензиновий аналог. Незважаючи на те, що дизельна машина все ж економніша, ця різниця буде довго окупатися. Бувають випадки, коли вона окупається навіть не у першого власника. При цьому ТО дизельний автомобіль вимагає приблизно раз в 10 000 км пробігу. Обходиться воно приблизно на половину дорожче, ніж у випадку з двигуном внутрішнього згоряння на бензині.
3. Економія на паливі не покриває витрати
Дуже часто буває так, коли економія, яку дає дизельний двигун, в результаті не покриває всі необхідні витрати на його обслуговування. До того ж ціна дизельного палива високого класу відчутно дорожче АІ-92 і впритул підходить до цінника АІ-95.
4. Холодно в салоні
У дизельних моторів високий ККД, через що в циліндрах під час роботи двигуна виділяється менше теплової енергії. До оптимальних температур двигун прогрівається тільки на ходу, коли навантаження більшає, через це взимку в салоні дизельного автомобіля відверто холодно.
5. Не всюди пускають
В окремих містах Європи уже почали з’являтися зони, куди з дизельними моторами не пускають.
6. Занадто гучний двигун
У дизельному двигуні утворюється великий тиск, через що він створює більше шуму. Шум, в свою чергу, призводить до більш відчутних вібрацій, які не всім до душі. До того ж, дизель має специфічний неприємний запах.
7. Дорого
У дизеля дуже складна апаратура. Вона на порядок дорожче бензинової. У дорогих моделях витрати на ремонт і запчастини можуть бути вище в кілька разів. Крім цього конструкція дизельного двигуна вимагає від механіка високої кваліфікації і впливає на цінник виконаної ним роботи.
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…