Рано чи пізно іржа з’являється на болтах, гайках і внутрішній поверхні маточини. Автомобільні експерти пояснили, чим небезпечні іржаві болти на колесах машини.
Часто при заміні дисків зі штатних потрібна більш довга ніжка. Як правило, вибір робиться на користь економного варіанту кріплення з малою корозійною стійкістю, тому вогнища іржі не змусять себе чекати.
Ще одна причина появи іржі – це гальванічна реакція. Засмічені отвори в маточині механіки намагаються реанімувати з використанням так званого мідної мастила. Однак якщо його нанести на сталь або алюміній, то корозійні процеси посиляться. Через гальванічну реакцію іржа вражає і литі диски, тому мастило, що має в складі мідний порошок, може застосовуватися далеко не скрізь.
Якщо підсумувати, то кращий спосіб уникнути передчасної іржі на кріпленнях – це використовувати штатні диски і болти. Виробник закладає в їх термін служби не менше десяти років.
Hyundai збирається запустити свій найменший електричний хетчбек, повідомляє Carscoops. Модель з імовірною назвою Ioniq 2…
Машина котиться, двигун працює – а пальне не витрачається. Ні, це не вигадки. Це стандартна…
Зміна бренду моторної оливи часто викликає у водіїв сумніви. Одні переконані, що без промивання мотора…
Багато водіїв, які вчилися на «автоматі», сідаючи за механіку, поводяться з педаллю зчеплення як з…
Якщо у вас проблеми під час керування авто, то інколи це не через дорогу. І…
В Україні планують серйозно змінити підхід до покарання за порушення правил дорожнього руху. У Верховній…