Рано чи пізно іржа з’являється на болтах, гайках і внутрішній поверхні маточини. Автомобільні експерти пояснили, чим небезпечні іржаві болти на колесах машини.
Часто при заміні дисків зі штатних потрібна більш довга ніжка. Як правило, вибір робиться на користь економного варіанту кріплення з малою корозійною стійкістю, тому вогнища іржі не змусять себе чекати.
Ще одна причина появи іржі – це гальванічна реакція. Засмічені отвори в маточині механіки намагаються реанімувати з використанням так званого мідної мастила. Однак якщо його нанести на сталь або алюміній, то корозійні процеси посиляться. Через гальванічну реакцію іржа вражає і литі диски, тому мастило, що має в складі мідний порошок, може застосовуватися далеко не скрізь.
Якщо підсумувати, то кращий спосіб уникнути передчасної іржі на кріпленнях – це використовувати штатні диски і болти. Виробник закладає в їх термін служби не менше десяти років.
Постійні зміни до Правил дорожнього руху можуть стати справжнім випробуванням для деяких водіїв. Частина автомобілістів…
У бардачку досвідченого автомобіліста можна знайти найрізноманітніші предмети, призначення яких відразу зрозуміти може бути складно.…
В історії автомобілебудування відомі випадки, коли виробники покладали надії на конкретні моделі, але ті уславилися…
Якщо блимає індикатор перевірки двигуна "Check Engine", це свідчить про серйознішу проблему, ніж просто якась…
Існує думка, що купити в Україні хорошу машину за 100+ тисяч гривень практично неможливо. Однак…
Уже понад два роки триває повномасштабне вторгнення РФ, під час якого окупанти щодня нещадно обстрілюють…