Рано чи пізно іржа з’являється на болтах, гайках і внутрішній поверхні маточини. Автомобільні експерти пояснили, чим небезпечні іржаві болти на колесах машини.
Часто при заміні дисків зі штатних потрібна більш довга ніжка. Як правило, вибір робиться на користь економного варіанту кріплення з малою корозійною стійкістю, тому вогнища іржі не змусять себе чекати.
Ще одна причина появи іржі – це гальванічна реакція. Засмічені отвори в маточині механіки намагаються реанімувати з використанням так званого мідної мастила. Однак якщо його нанести на сталь або алюміній, то корозійні процеси посиляться. Через гальванічну реакцію іржа вражає і литі диски, тому мастило, що має в складі мідний порошок, може застосовуватися далеко не скрізь.
Якщо підсумувати, то кращий спосіб уникнути передчасної іржі на кріпленнях – це використовувати штатні диски і болти. Виробник закладає в їх термін служби не менше десяти років.
Фахівець підкреслює, що 2-літрові двигуни Theta та Nu у Hyundai і Kia мають серйозні проблеми,…
Поліція Київської області роз’яснила, що таке безпечна швидкість та дистанція, та як вони впливають на…
Зекономте паливо за допомогою простої кнопки в авто. Дізнайтеся, як правильно використовувати кондиціонер для зниження…
Дізнайтеся про три винятки, коли можна їхати на червоний сигнал світлофора: команди регулювальника, завершення маневру…
Заправка з увімкненим двигуном є небезпечною: ризик вибуху, штрафи та проблеми з автівкою. Вимикайте мотор…
Купуючи автомобіль із пробігом, водії часто орієнтуються на бренд, рік випуску чи комплектацію, але зовсім…