Рано чи пізно іржа з’являється на болтах, гайках і внутрішній поверхні маточини. Автомобільні експерти пояснили, чим небезпечні іржаві болти на колесах машини.
Часто при заміні дисків зі штатних потрібна більш довга ніжка. Як правило, вибір робиться на користь економного варіанту кріплення з малою корозійною стійкістю, тому вогнища іржі не змусять себе чекати.
Ще одна причина появи іржі – це гальванічна реакція. Засмічені отвори в маточині механіки намагаються реанімувати з використанням так званого мідної мастила. Однак якщо його нанести на сталь або алюміній, то корозійні процеси посиляться. Через гальванічну реакцію іржа вражає і литі диски, тому мастило, що має в складі мідний порошок, може застосовуватися далеко не скрізь.
Якщо підсумувати, то кращий спосіб уникнути передчасної іржі на кріпленнях – це використовувати штатні диски і болти. Виробник закладає в їх термін служби не менше десяти років.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…