Рано чи пізно іржа з’являється на болтах, гайках і внутрішній поверхні маточини. Автомобільні експерти пояснили, чим небезпечні іржаві болти на колесах машини.
Часто при заміні дисків зі штатних потрібна більш довга ніжка. Як правило, вибір робиться на користь економного варіанту кріплення з малою корозійною стійкістю, тому вогнища іржі не змусять себе чекати.
Ще одна причина появи іржі – це гальванічна реакція. Засмічені отвори в маточині механіки намагаються реанімувати з використанням так званого мідної мастила. Однак якщо його нанести на сталь або алюміній, то корозійні процеси посиляться. Через гальванічну реакцію іржа вражає і литі диски, тому мастило, що має в складі мідний порошок, може застосовуватися далеко не скрізь.
Якщо підсумувати, то кращий спосіб уникнути передчасної іржі на кріпленнях – це використовувати штатні диски і болти. Виробник закладає в їх термін служби не менше десяти років.
В Україні автомобілісти вважають за краще купувати автомобілі з пробігом, особливо, коли мова заходить про…
Сьогодні українські автомобілісти позбавлені необхідності самостійно ремонтувати свої машини або просити знаючих знайомих. Навіть у…
У сучасних автомобілях нерідко привертають увагу загадкові чорні крапки по периметру лобового скла. При цьому…
Нерідко українські автомобілісти вважають, що майже всі вимоги поліції є обов'язковими до виконання. Незнання своїх…
Багато сімейних водіїв подорожують з дітьми, але не дотримуються елементарних правил безпеки, чим наражають на…
Незважаючи на поширеність автоматичних КПП, традиційна «механіка» все ще популярна в Україні. Разом з тим,…