Сучасні силові агрегати здатні готувати паливну суміш за будь-якої температури навколишнього повітря. Але при мінусових температурах для старту та прогріву двигуна все одно потрібно більше палива, ніж улітку. Чому так відбувається? Давайте розбиратися.
Відразу після запуску силового агрегату водій зазвичай включає пічку та кондиціонер, щоб прогріти та просушити салон, а також прибрати лід зі скла. У сукупності для цього процесу потрібно 179 Вт або 0,2 літра палива на годину. Мастило, яке згустилося від холоду в трансмісії і редукторі, знижує економічність споживання палива на 3–5%.
Певну частину енергії забирають обігрів дзеркал, крісел та скла. Близько 0,1 літра на 100 км. Електрообігріву вітрового скла потрібно 800 Вт – це приблизно 0,81 літра палива на годину. Ближнє світло споживає 125 Вт, що можна порівняти з 0,12 літра палива на годину.
На витрати палива впливає і стан дорожнього покриття. По снігу та бруду опір коліс машини збільшується, а значить, і зростає споживання палива.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…