Для біженців автомобіль має безумовну перевагу через можливість взяти більше багажу, але чи варто забивати все вільне місце різними речами?
Запчастини. Якщо з машиною під час перебування на чужині станеться поломка, потрібні деталі ви знайдете без особливих проблем і там, причому ціна істотно не відрізнятиметься від української.
Шини. З погляду фінансів доцільно їхати за кордон в період війни на зимових шинах. Але ось у сусідніх європейських країнах діють різні правила щодо сезонних шин, і в деяких “зима” потрібна на машині лише під час справді зимової погоди. Тим часом у всіх п’яти наших сусідніх країн заборонені ошиповані шини.
Паливо. У Європі бензин та дизель останніми тижнями різко подорожчали, але навряд чи вам вдасться провезти з собою великий запас. Наприклад, до Польщі можна завезти лише 10 л у каністрі, а до Словаччини – 20 л, і каністра має бути металевою.
Масло. Якщо ваш двигун масла не “їсть” і планове ТО найближчий місяць не потрібно робити, подумайте, чи варто навантажувати машину ще й каністрою з маслом.
Рідина омивача. Подібна автохімія за кордоном дорожча, ніж у нас (скажімо, у Польщі, Угорщині та Словаччині – від 4 євро за 4 л). Також у західних країнах на деяких маршрутах АЗС трапляються не так часто. Тому краще мати невеликий запас “омивайки”, особливо в сиру погоду.
Запаска. На шляху до кордону ви зустрінете чимало небезпечних вибоїн, тому відмовлятися від повноцінного запасного колеса не варто.
Також у поїздках за кордон обов’язково потрібно мати із собою світловідбивні жилети (у Польщі – на кожного пасажира), вогнегасник, запасне колесо, знак аварійної зупинки та запасні лампочки для фар.
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…
З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…
Нічого «вічного» в автомобільній промисловості не існує. Це факт. Однак є моделі, які виробляють максимально…