Через проблеми з європейською логістикою у нашій країні спостерігається дефіцит пального.
Про це на своїй сторінці у Facebook написав директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн.
За його словами, на початку весни основним завданням був пошук ресурсів у Європі, більшу частину ринку закривав Кременчук. З початку квітня завод не працює, імпортні ресурси законтрактовані, але тепер перед імпортерами інше завдання – привезти пальне.
Експерт каже, що у Європі немає зайвих цистерн та локомотивів.
«З позитиву – активізувався автомобільний імпорт. Для розуміння всеосяжного пошуку ресурсу українцями – вперше (на мою пам’ять) відзначено імпорт бензину з Німеччини. Спойлер – чекаємо на продукт з Нідерландів та Бельгії», – каже він.
Куюн зазначає, що напруга спостерігається з усіма видами пального, але найбільше з дизпаливом. Водночас він очікує, що незабаром сезонний попит на пальне трохи впаде і стане трохи легшe.
Корейський автопром останнім часом значно підвищив якість своїх автомобілів, що зробило їх одними з найнадійніших…
Українські водійські права зазвичай дійсні протягом 30 років, тому багато водіїв забувають про необхідність їх…
Український ринок поповнився новим поколінням доступного кросовера MG ZS. Модель вийшла одразу в кількох модифікаціях…
Японські авто давно зарекомендували себе як приклад надійності, витривалості та простоти в обслуговуванні. У багатьох…
Мобільний застосунок «Дія» вже давно став універсальним інструментом для українців — тут можна зберігати документи,…
Заміна моторного мастила — одна з ключових процедур технічного обслуговування автомобіля. І хоча ще кілька…