Через проблеми з європейською логістикою у нашій країні спостерігається дефіцит пального.
Про це на своїй сторінці у Facebook написав директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн.
За його словами, на початку весни основним завданням був пошук ресурсів у Європі, більшу частину ринку закривав Кременчук. З початку квітня завод не працює, імпортні ресурси законтрактовані, але тепер перед імпортерами інше завдання – привезти пальне.
Експерт каже, що у Європі немає зайвих цистерн та локомотивів.
«З позитиву – активізувався автомобільний імпорт. Для розуміння всеосяжного пошуку ресурсу українцями – вперше (на мою пам’ять) відзначено імпорт бензину з Німеччини. Спойлер – чекаємо на продукт з Нідерландів та Бельгії», – каже він.
Куюн зазначає, що напруга спостерігається з усіма видами пального, але найбільше з дизпаливом. Водночас він очікує, що незабаром сезонний попит на пальне трохи впаде і стане трохи легшe.
BMW готує до виходу свою першу повністю електричну модель під шильдиком M – спортивний седан,…
Dacia готує недорогий електромобіль із цінником менше 18 000 євро, або приблизно 882 000 гривень,…
Коли на панелі спалахує помаранчевий значок бензоколонки, перша думка – де найближча заправка. Але трапляється,…
У більшості випадків, коли патрульний підходить до авто, він не просто «ввічливо перевіряє документи». Пильний…
У вихідний в центрі Києва зупинили Ігоря – за порушення розмітки. Усе стандартно, поки не…
На українських дорогах трапляється чимало зупинок, коли водій не порушував правил. Формально все законно –…