Через проблеми з європейською логістикою у нашій країні спостерігається дефіцит пального.
Про це на своїй сторінці у Facebook написав директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн.
За його словами, на початку весни основним завданням був пошук ресурсів у Європі, більшу частину ринку закривав Кременчук. З початку квітня завод не працює, імпортні ресурси законтрактовані, але тепер перед імпортерами інше завдання – привезти пальне.
Експерт каже, що у Європі немає зайвих цистерн та локомотивів.
«З позитиву – активізувався автомобільний імпорт. Для розуміння всеосяжного пошуку ресурсу українцями – вперше (на мою пам’ять) відзначено імпорт бензину з Німеччини. Спойлер – чекаємо на продукт з Нідерландів та Бельгії», – каже він.
Куюн зазначає, що напруга спостерігається з усіма видами пального, але найбільше з дизпаливом. Водночас він очікує, що незабаром сезонний попит на пальне трохи впаде і стане трохи легшe.
Автомобілі Renault можуть суттєво подорожчати через нові правила ЄС та торгові війни. Думка експертів про…
Сили оборони України отримали першу партію броньовиків UAT-TISA. Автомобілі, виготовлені на базі TOYOTA LC79, мають…
Чеський суперкар Praga Bohema вразив швидкістю, обігнавши Ferrari і McLaren. Трековий монстр розганяється до 100…
Комітет ВР підтримав електронні меддовідки для водіїв. Це спростить процедуру медогляду, зменшить тіньовий ринок фальшивок.
Toyota представила новий Land Cruiser FJ — найдешевший позашляховик бренду. Очікується, що його ціна стартуватиме…
Досліджуйте 10 найкращих економних міських автомобілів з пробігом, які поєднують практичність та вигоду. Визначте оптимальний…