Через проблеми з європейською логістикою у нашій країні спостерігається дефіцит пального.
Про це на своїй сторінці у Facebook написав директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн.
За його словами, на початку весни основним завданням був пошук ресурсів у Європі, більшу частину ринку закривав Кременчук. З початку квітня завод не працює, імпортні ресурси законтрактовані, але тепер перед імпортерами інше завдання – привезти пальне.
Експерт каже, що у Європі немає зайвих цистерн та локомотивів.
«З позитиву – активізувався автомобільний імпорт. Для розуміння всеосяжного пошуку ресурсу українцями – вперше (на мою пам’ять) відзначено імпорт бензину з Німеччини. Спойлер – чекаємо на продукт з Нідерландів та Бельгії», – каже він.
Куюн зазначає, що напруга спостерігається з усіма видами пального, але найбільше з дизпаливом. Водночас він очікує, що незабаром сезонний попит на пальне трохи впаде і стане трохи легшe.
Сучасні автомобілі майже завжди комплектуються кондиціонерами. Але як бути у спеку тим, у кого цього…
З кожним автомобілістом може трапитися нештатна ситуація, коли шина автомобіля виявилася пошкодженою. При цьому не…
Автомобільна коробка перемикання передач з моменту своєї появи на ринку стала справжнім хітом і дуже…
В умовах постійного зростання цін на автомобільне паливо українські водії вдаються до різного роду способів…
З появою в Україні камер автоматичної фіксації порушень швидкісного режиму водії почали вдаватися до різного…
В умовах постійного зростання цін на автомобільне пальне українські водії часто набувають звички купувати бензин…