Статті

Прогноз щодо ситуації з пальним найближчим часом: на що чекати водіям

Директор “Консалтингової групи А-95″ Сергій Куюн заявив, що спрогнозувати, якими будуть ціни на бензин до кінця літа неможливо, проте різкого їхнього підвищення не буде, йдеться в матеріалі ТСН.

“З великою впевненістю можу сказати, що поки що не бачу передумов для здорожчання. Є у нас, так би мовити, запас міцності для того, щоб амортизувати подальше можливе подорожчання пального.

Якщо будуть якісь критичні сценарії – зараз лунають прогнози $140-150 за барель – у такому разі треба буде дивитися: може тоді щось і станеться. Але поки що у нас є $120-125 за барель, таких передумов (для здорожчання бензину, – прим.) немає.

Відповідно, ускладнюється завдання пошуку цих обсягів для нас. Тому що у нас також споживання зростає. Ми бачимо, що потихеньку працює економіка. В аграрному секторі досить непогано минула посівна, і треба буде забирати цей урожай. А це означає, що буде навантаження на транспорт. І буде високий попит. Багато хто повертається зараз, це також впливає на транспортну інфраструктуру. Тому попит зростатиме, а шукати пальне буде ще складніше. Я думаю, що буде зберігатися така напружена ситуація з пальним.

Є черги (на АЗС, – ред.), хоча вони й не такі великі, як були у травні. Із позитивних новин – те, що ми вийшли на постачання обсягів, достатніх для критичної інфраструктури, для промисловості. Це найважливіше на сьогоднішній день. Відповідно, все, що буде зверху, вже надходитиме на ринок приватних споживачів. Саме в цьому сегменті споживання ми поки що бачимо недостатньо обсягів поставок. Сподіваюся, зможемо протягом місяця-двох покращити ситуацію, якщо не буде жодних “сюрпризів” та форс-мажорів”, – зазначив Куюн.

А ось власник однієї з мереж АЗС Дмитро Льоушкін прогнозує, що зростання споживання пального, яке зараз відбувається значно перевищує можливості постачання його усіма операторами. Крім того, ще й є інші чинники, які будуть впливати на ринок нафтопродуктів. Отже, новий виток дефіциту майже неминучий.

“Ціни злітають у Європі, нафта у відриві та пік попиту… Тут ми раптом, звідки не візьмись. Зі своїми караванами… бензолетами.

Опт уже плюсонув на гривню-три від регіону. Але найнапружніше, що ми поки що програємо постачанням зростання споживання. Збиральна наближається, фермери і дикий обсяг зростання перевезень. Все ж таки на колесах зараз і зерно і побутові товари. Логістики залізницею поменшало, вона незграбна, автотранспорт у фаворі, траси перевантажені… Але це все дизель… якого на таке споживання явно немає.

І особисто у мене тепер дизель викликає більше побоювань, аніж бензин, його потроху тягнуть, його треба не так багато, порівняно з дизелем”, – сказав Льоушкін.

Share
автор
Artem Boyko

Recent Posts

Як хитрі водії уникають штрафу за їзду з похміллям

В Україні керування в стані алкогольного сп'яніння є одним з найгрубіших порушень ПДР, яке карається…

17.06.2025

Чому не можна водити авто з оголеним торсом: який за це штраф

З настанням літа багато українських автомобілістів стикаються з дискомфортом через спекотну погоду. Кожен при цьому…

17.06.2025

Штраф за увімкнений на стоянці кондиціонер: кому з українців він загрожує

Влітку кондиціонер в автомобілі стає не просто елементом комфорту, а й необхідністю, оскільки на спеці…

17.06.2025

Що не так із прихованими дверними ручками в автомобілях: небезпечна інновація

Останнім часом автовиробники почали активно «гратися» з дизайном дверних ручок у сучасних авто. Все частіше…

16.06.2025

Чи є різниця між трансмісійною оливою для «механіки» та «автомата»

Серед українських автомобілістів поширено безліч міфів про обслуговування трансмісії автомобіля. Дехто вважає, що трансмісійну оливу…

16.06.2025

Як впливає заміна трансмісійної оливи на витрату палива в автомобілі

Всі знають, що моторну оливу в автомобілі потрібно міняти регулярно відповідно до регламенту. Разом з…

16.06.2025