Статті

Стало відомо, чому багато українських водіїв заправляють авто самі, а не довіряють працівникам АЗС

Практично на будь-якій АЗС великої компанії працює хоча б одна людина, яка відповідає за заправку автомобілів. Однак далеко не всі водії довіряють, здавалося б, простий процес “професіоналам”. Багато автомобілістів відмовляються від безкоштовної послуги та заправляють машину самостійно. Такий підхід має низку об’єктивних причин, про які ми поговоримо далі.

Кількість персоналу на автозаправній станції багато в чому залежить від нормативів компанії. Деякі мережі буквально зобов’язують співробітників підходити до кожного автомобіля. В результаті заправники бігають від клієнта до клієнта, щоб не порушити чинних нормативів. Проте, здебільшого будь-хто охочий може відмовитися від допомоги.

Користуватися послугами заправника доводиться на АЗС, де паливо заливається до оплати. Не кожен автомобіліст зможе швидко розібратися, які кнопки потрібно натискати на колонці для початку процесу. Тим не менш, вставляти пістолет у бак і повертати його на місце можна, як і раніше, самостійно. Завданням співробітника АЗС залишиться лише робота з обладнанням.

Багато водіїв відмовляються від послуг заправника через неакуратність останніх. Особливо часто неприємні ситуації трапляються саме в тих випадках, коли працівники заправки змушені одночасно працювати на кілька клієнтів. Занадто швидкі дії призводять до попадання залишків бензину на кузов автомобіля. Серйозної шкоди лакофарбовому покриттю це не завдасть, але приємного в такій ситуації також мало.

Відомі випадки, коли через помилки заправників у бак наливали невідповідний вид палива, тобто дизель замість бензину, і навпаки. Співробітники популярних АЗС за зміну змушені обслуговувати сотні клієнтів, що призводить до помилок через людський чинник. Для таких випадків великі компанії мають виїзних фахівців, які зливають паливо з бака і системи. При помилці з боку заправника послуги виявляються безкоштовно, але доведеться витратити багато часу на всі процедури.

Деякі водії побоюються можливості зливу, якщо поряд з автомобілем є інша людина. Простежити за всіма процесами складно, а помітити недолив у вигляді одного-двох літрів за стрілкою на панелі приладів практично неможливо. Однак, на великих мережевих АЗС таку ситуацію уявити складно. Постійний контроль за відеосистемами дає необхідний результат.

Конфлікт між клієнтами АЗС та заправниками може виникнути через залишений заправний пістолет. Водій розраховує на співробітника організації та, не подивившись у дзеркала, починає рух. При цьому заправник міг займатися іншими справами та не встигнути повернути пістолет на колонку. Винним у такому разі визнають автомобіліста, оскільки він не переконався у безпеці перед початком руху.

Recent Posts

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025