Вирішуючи проблему чищення двигуна від бруду, одні власники машин їдуть за допомогою на автомийку, інші відмивають мотор самостійно, використовуючи засоби автохімії. Обидва варіанти мають свою специфіку.
Сьогодні на багатьох сучасних автомобілях у нижній частині моторного відсіку за умовчанням ставлять штатний захист. Як правило, вона є формованим пластиковим кожухом. Щоправда, просунуті водії часто змінюють її на потужніший аналог, відштампований зі сталевого листа. Дійсно, він добре оберігає мотор від каменів та шматків льоду на дорозі, проте від проникнення води, сольових розчинів та бруду захищає слабо, так що в цьому мало чим відрізняється від пластикового побратима.
Не дивно, що корпус двигуна з часом покривається досить пристойним шаром маслянистого бруду. Що не тільки створює незручності при обслуговуванні агрегату, а й негативно позначається на його роботі, адже бруд погіршує необхідний теплообмін між сорочкою охолодження двигуна та зовнішнім середовищем.
Втім, ліквідувати такий недолік досить легко, задіявши миття високого тиску. Її потужний струмінь швидко зіб’є бруд із поверхні будь-якого вузла та агрегату, розташованого в підкапотному просторі. Подібну послугу сьогодні пропонують майже всі автосервіси, у тому числі деякі АЗС.
Тим часом, як свідчить велика сервісна практика, миття автомобільного силового агрегату за допомогою миття високого тиску часто виконується не дуже грамотно. Більше того, оператори автомийок роблять її з очевидними порушеннями технології, що надалі нерідко призводить до серйозних збоїв у роботі двигуна.
Стверджуємо це не з чуток. У нашій практиці зазначено кілька показових фактів, коли непрофесійні дії працівників автомийних станцій призводили до критичних (аж до заміни вузлів) порушень електрообладнання машини. Траплялися і небезпечніші ситуації, коли неписьменне миття двигуна стимулювало займання електропроводки з подальшим вигорянням моторного відсіку.
Не дивно, що сьогодні багато автовласників, не довіряючи мийникам, воліють самостійно чистити силовий агрегат, благо препаратів для цього на ринку достатньо. Так, коштів цієї категорії у нас справді чимало, питання лише в тому, наскільки вони ефективні.
Справа в тому, що очищувачі двигуна можуть бути представлені у продажу найрізноманітнішими варіантами виконання. Найбільш ходові позиції – рідинні препарати, спреї, а також аерозолі, у тому числі й пінні. Саме останні набувають все більшої популярності, оскільки мають ряд очевидних переваг на тлі інших аналогів.
Зазначені якості можна розглянути на прикладі вітчизняного очисника двигуна Ruseff. Він випускається у вигляді аерозольного балончика з модифікованим розпилювачем, який дозволяє якісно обробляти важкодоступні місця в моторному відсіку. Шар піни, що створюється при цьому, на відміну від рідин і спреїв, практично не стікає з вертикальних поверхонь, що помітно підвищує ефективність очищення.
Маючи високу проникаючу здатність, склад швидко просочує і розм’якшує навіть щільні застарілі шари бруду, що прилипли до корпусу двигуна. У середньому на таке «відмочування» йде не більше 20 хвилин, після чого бруд, «спінений» очищувачем від Ruseff, без проблем змивається водою. Важливо, що, незважаючи на свою високу проникаючу дію, препарат є хімічно нейтральним до деталей з гуми, пластику та металу.
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…