Коли автовиробники та незалежні лабораторії проводять краш-тести транспортних засобів, то зазвичай вони рухаються набагато повільніше, ніж ви думаєте. Наприклад, IIHS проводить фронтальні краш-тести на швидкості 64 км/год. Але що станеться, якщо ДТП відбудеться на більшій швидкості?
Французький YouTube-канал Vilebrequin (фр. колінчастий вал) вирішив це з’ясувати. Вони провели експеримент зіткнення автомобіля зі стіною на шосе, значно перевищуючи швидкість. Звичайно, без людей всередині.
Насправді це виявилося досить важко зробити, особливо – підібрати полігон. Тож ентузіасти орендували аеродром і зібрали 72 бетонних блоки, щоб сформувати стіну, вага якої становить близько 86 тонн.
У нього вирішили загнати універсал BMW 5-Series. З машини (пробіг якої виявився за 600 тисяч км) зняли переднє сидіння, встановили систему водіння з дистанційним керуванням, поставили камеру навколо голови водія та підключили її до гарнітури VR. Після цього вони найняли машину для переслідування і намагалися якомога швидше врізати універсал 5-Series у стіну.
Хоча ютубери хотіли досягти швидкості 200 км/год, але вийшло “лише” 150 км/год. Теж немало, і багато з водіїв досягали такої швидкості. Подивіться на результати (можна дивитись з 17-10 хв) та дізнайтесь, яка небезпека чатує зі збільшенням швидкості.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…