Коли автовиробники та незалежні лабораторії проводять краш-тести транспортних засобів, то зазвичай вони рухаються набагато повільніше, ніж ви думаєте. Наприклад, IIHS проводить фронтальні краш-тести на швидкості 64 км/год. Але що станеться, якщо ДТП відбудеться на більшій швидкості?
Французький YouTube-канал Vilebrequin (фр. колінчастий вал) вирішив це з’ясувати. Вони провели експеримент зіткнення автомобіля зі стіною на шосе, значно перевищуючи швидкість. Звичайно, без людей всередині.
Насправді це виявилося досить важко зробити, особливо – підібрати полігон. Тож ентузіасти орендували аеродром і зібрали 72 бетонних блоки, щоб сформувати стіну, вага якої становить близько 86 тонн.
У нього вирішили загнати універсал BMW 5-Series. З машини (пробіг якої виявився за 600 тисяч км) зняли переднє сидіння, встановили систему водіння з дистанційним керуванням, поставили камеру навколо голови водія та підключили її до гарнітури VR. Після цього вони найняли машину для переслідування і намагалися якомога швидше врізати універсал 5-Series у стіну.
Хоча ютубери хотіли досягти швидкості 200 км/год, але вийшло “лише” 150 км/год. Теж немало, і багато з водіїв досягали такої швидкості. Подивіться на результати (можна дивитись з 17-10 хв) та дізнайтесь, яка небезпека чатує зі збільшенням швидкості.
Розкішні німецькі кросовери - це поєднання стилю, технологій, високих якості та продуктивності. Все це і…
Зима - складний час для автомобілістів, особливо в умовах українських морозів. Однією з поширених проблем,…
Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…
Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…
Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…