Німецька організація Dekra, яка співпрацює з авторитетним автомобільним виданням Autobild, вже з 2014 року перевіряє надійність автомобілів, тестуючи їх на протязі 100 000 кілометрів. Після цього автомобілі проходять повний аналіз, і їм присвоюються оцінки залежно від стану всіх компонентів.
Список найненадійніших автомобілів, за версією німецьких експертів.
На 16-му місці розташувався BMW 540i xDrive (універсал). У цьому автомобілі було виявлено 25 дефектних областей, і він отримав оцінку 3. Серед поломок, що сталися до досягнення пробігу в 100 000 кілометрів, були вихід з ладу кермового управління, нерівна робота двигуна та тріщина в диску проміжної опори карданного валу.
На 15-му місці знаходиться Ford Kuga 2.0 TDCi 4×4, з 25 дефектними областями та рейтингом 3. Протягом 100 000 кілометрів пробігу у цього кросовера Ford було виявлено безліч дрібних поломок, включаючи поломку моторчиків склоочисників та тріщину в картері трансмісії.
На 14-му місці розташувався Ford Mondeo Turnier 1.5 EcoBoost з 27 дефектними областями і рейтингом 3. Головною проблемою, яка вплинула на загальну оцінку цього універсала Ford, був ослаблений гвинт інтеркулера.
На 13-му місці знаходиться Kia Karens 1.7 CDTi з 29 дефектними областями та рейтингом 3-. Протягом тестування в цьому кросовері Kia сталися поломки датчиків паркування, підшипника та акумулятора, а також були виявлені сліди іржі в багажнику.
На 12-му місці розташувався Renault Clio Grandtour TCe 90 з 29 дефектними областями та рейтингом 3-. Серед поломок, що сталися до 100 000 кілометрів пробігу, були вихід з ладу SD-карти навігаційної системи, збої в роботі трансмісії та зношування матеріалів салону.
На 11-му місці розташувався Seat Leon 1.6 TDI з 29 дефектними областями та рейтингом 3-. Поломкою, яка сталася на пробігу 80 тисяч кілометрів, була серйозна механічна поломка коробки передач, а також виявлено корозію колісних арок і маточок.
На 10-му місці знаходиться Suzuki Vitara S з 29 дефектними областями та рейтингом 3-. Цей автомобіль стикався з безліччю поломок, включаючи відмову двигуна, що вимагала обслуговування.
На 9-му місці розташувався Ford Grand C-Max 2.0 TDCi з 30 дефектними областями та рейтингом 3-. Проблеми з електронікою, зокрема з навігаційною системою, яка не відображає зображення, та корозія штекера керування турбокомпресором, стали причиною такої оцінки.
На 8-му місці розташувався BMW i3 з 31 дефектною областю та рейтингом 3-. Проблеми з неякісним кабелем заряджання батареї та несправність датчика тиску, який відповідає за відкриття лючка для заряду акумулятора, спричинили таку оцінку.
На 7му місці знаходиться Volkswagen Golf 1.4 TSI з 32 дефектними областями та рейтингом 3-. Після пробігу 100 000 кілометрів у цього автомобіля виявилося 12 поломок, серед яких збої в роботі системи автоматичних склопідйомників, дисплея, системи старт-стоп та інших. Також передні амортизатори почали текти, а подвійне зчеплення роботизованої трансмісії вийшло з ладу.
На 6-му місці розташувався Citroen C4 Cactus PureTech 110 з 34 дефектними областями та рейтингом 4+. Серед поломок були проблеми з коробкою передач та системою запалення.
На 5-му місці знаходиться Chevrolet Orlando LT+2.0 TD з 35 дефектними областями та рейтингом 4+. Виявлено тріщини в втулках приводного валу та серйозні ушкодження 6-діапазонної автоматичної трансмісії.
На 4-му місці розташувався BMW 218i Active Tourer з 39 дефектними областями та рейтингом 4. На 36 000 кілометрів пробігу виявили несправний підшипник колінчастого валу, а двигун двічі потрапляв в аварійний режим після запуску. Також вийшов з ладу диск зчеплення.
На 3-му місці розташувався Audi Q3 2.0 TDI quattro з 42 дефектними областями та рейтингом 4. На 27 000 кілометрів двигун Q3 декілька разів переходив в аварійний режим через несправність лямбда-зонда. Поломка системи рециркуляції газів відбулася на 51 000 кілометрів, а поломка трансмісії – на 100 000 кілометрів.
На 2-му місці розташувався Subaru XV 2.0 D з 44 дефектними областями та рейтингом 4. Проблеми зі зчепленням, корозія кромок деталей шасі, поломки водійського сидіння та пошкодження обшивки крісел – це лише деякі з проблем, виявлених у Subaru за 100 000 кілометрів пробігу.
На 1-му місці знаходиться Ford Fiesta 1.0 EcoBoost з 52 дефектними областями та рейтингом 5. Ослаблений болт кріплення натягувача ременя ГРМ призвів до пошкодження двигуна незадовго до досягнення пробігу 100 000 кілометрів. Також були проблеми з механізмами кермового управління та втратою охолоджуючої рідини.
Німецький автовиробник Audi активно працює над прийдешньою прем'єрою нової версії свого найдоступнішого електричного кросовера Q4…
Уряд Німеччини зміг переконати Євросоюз відмовитись від свого плану про повну заборону автомобілів з ДВЗ…
Німецький автовриобник Volkswagen публічно визнав серйозні проблеми в конструкції трьох відомих моделей, повідомляє Carscoops. Компанія…
В Україні офіційно почався випуск вітчизняного мікрофургона. Миколаївський стартап MeGoElectric відправив першому замовнику електричний мікрофургон…
Попри те, що сьогнодні в тренді гібридні та електричні кросовери, дизельні седани ще мають безліч…
Час від часу українські водії зтикаються з проблемою, коли двірники починають залишати на лобовому склі…