Основуючись на рейтингах та досвіді, “Твоя МАШИНА” склала топ-5 найдовговічніших японських автомобільних двигунів.
Toyota 2JZ-GTE
Цей двигун, який з’явився вперше у 1991 році, є одним з найнадійніших і довговічних. Він використовується в спортивних та показових моделях Toyota, зокрема в легендарних Supra. Завдяки своїй міцності та потужності, 2JZ-GTE став культовим серед шанувальників автомобілів.
Honda B-Series
Цей двигун, що був випущений в 1989 році, зарекомендував себе як надійна та тривала робоча одиниця. Він був встановлений у багатьох популярних моделях Honda, включаючи Civic та Integra. За свою тривалу експлуатацію B-Series завоював шану автолюбителів.
Subaru EJ Series
Цей серійний двигун використовується в автомобілях Subaru з 1989 року. Він відомий своєю надійністю та здатністю переносити великі навантаження. EJ Series встановлюється в різних моделях Subaru, включаючи іконічний Impreza WRX STI.
Mazda Rotary
Унікальним двигуном, що відрізняється від традиційних поршневих двигунів, є роторний двигун Mazda. Цей дизайн забезпечує високу швидкість та зменшену кількість рухомих деталей, що сприяє його тривалій роботі. Роторні двигуни Mazda використовуються в моделях RX-7 та RX-8.
Nissan RB Series
Цей двигун, що почав вироблятися в 1985 році, встановлюється в автомобілях Nissan, таких як Skyline і Silvia. RB Series славиться своєю високою міцністю, агрегатованістю та здатністю до модифікацій. Він став улюбленою вибором серед тюнерів та ентузіастів швидкості.
Ці двигуни здобули репутацію надійності та довговічності в автомобільній індустрії, завдяки чому стали популярними серед автолюбителів.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…