Шукаєте вживаний автомобіль? Будьте обережні, оскільки на ринку можна зустріти моделі зі значними проблемами. Портал Автосота пропонує огляд 10 найменш надійних вживаних автомобілів останніх років.
10. Toyota Avensis II (2003-2008)
Це може бути сюрпризом, але факти свідчать про те, що Avensis II не володіє довговічністю. Ця модель має чимало якісних проблем, які відзначалися протягом усього періоду виробництва. Зокрема, бензинові двигуни, особливо 1.8 та 2.0, мають проблеми з високим споживанням оливи. Що стосується дизельних версій, ситуація ще гірша.
Ранні модифікації 2.0 з чавунним блоком (116 к.с.) були непоганими, але мали проблеми з фурнітурою. Але версії з алюмінієвим блоком, такі як 2.2 (2005 р.) та 2.0 (2006 р.), страждають від проблем з прокладками під головкою й деформацією стінок циліндра. Крім цього, є чимало менших проблем, таких як висунуті нитки з оббивки, проблеми з фарами (галогеновими і ксеноновими) і підвіскою (слабкі задні важелі в універсалах).
Але варто зауважити, що Avensis III став набагато надійнішим автомобілем.
9. Volkswagen Golf VI (2008-2012)
На перший погляд, Golf VI – це ідеальний компактний автомобіль: продуманий, вмісткий, доступний у обслуговуванні й ремонті. Проте, при ближчому розгляді стає очевидним, що його репутація не така бездоганна. Навіть маленькі TSI-двигуни (1.2 та 1.4) мають проблеми з ланцюгом ГРМ, варіаторами й поршнями, а модифікації 1.8 та 2.0 (EA888) забирають багато оливи. Що стосується дизельних версій, то вони також мають дефекти (наприклад, проблеми з DPF, турбіною чи форсунками).
Також варто бути обережними з автомобілями, оснащеними коробками передач DSG, які можуть потребувати дорогого ремонту. Додатково можуть зустрічатися проблеми з корозією й електронікою.
8. Audi A4 III B8 (2007-2015)
Друге покоління A4 мало деякі серйозні проблеми, які були частково вирішені в третьому поколінні, але не всі. Бензинові двигуни 1.8 та 2.0 TFSI мають проблеми з ланцюгом ГРМ, який може розтягуватися, а також спостерігається зайве споживання оливи. Крім того, система прямого вприскування може накопичувати вуглецеві відкладення на клапанах. Що стосується дизельних двигунів, то 2.0 TDI має проблеми з насосами високого тиску, оскільки система накопичує осади, які можуть пошкодити форсунки.
Турбодизельний V6 є надійнішим, але його обслуговування коштує дорого. Крім цього, слід бути обережними з коробкою передач S tronic з подвійним зчепленням перших років виробництва.
7. Subaru Forester III (2008-2013)
Forester III мав стати справжнім проривом! Проте швидко стало зрозуміло, що конструкція автомобіля далека від ідеальної. Спочатку проблеми виникали з зчепленням, а потім з’явилися випадки з надмірним осьовим люфтом колінчастого вала, що призводило до дорогого ремонту двигуна.
6. Volkswagen Passat B6 (2005-2010)
Якщо ви розглядаєте придбання Passat, будьте особливо уважними. В серії B6, вже після 100-150 тисяч кілометрів пробігу, починають виникати серйозні проблеми. 2-літровий дизельний двигун TDI має численні поширені несправності, такі як тріщини головок циліндрів, вихід з ладу форсунок та електроніки. Бензинові двигуни 1.4 TSI страждають від проблем з ланцюгом ГРМ, тоді як FSI накопичує вуглецеві відкладення. Версії 1.8 та 2.0 TSI з позначенням 4-літерних кодів (CGYA, CDAA, CAWB) мають проблеми зі споживанням оливи, яке часто досягає критичних значень.
Додатково до цього, можуть зустрічатися проблеми з корозією на дверях багажника (у випадку універсалів), краях дверей та колісних арках, несправності модуля блокування керма, електричного стояночного гальма та коробки передач DSG.
5. BMW 1 Серії (2004-2013)
Коли всі компоненти працюють як слід, ця машина надає велике задоволення від керування. Проте рівень відмов моделі значно вище середнього. Це не просто незначні проблеми, а серйозні поломки, переважно пов’язані з силовим агрегатом. У бензинових двигунах з безпосереднім уприскуванням можуть виникати поломки насосів високого тиску, нагару на клапанах та пошкодження форсунок. Ланцюговий привід ГРМ є крихким (особливо в 116i та 120d 2007 року випуску). Дизельні двигуни 2.0 (M47 та особливо пізніші N47) можуть створювати ризик дорогих та серйозних поломок. Також є проблеми з турбодизельним R6 N52 (2.5 та 3.0), такі як несправні головки циліндрів та поршні, швидке зношування розподільних валів та високий рівень споживання масла. Також можуть виникати проблеми з електронікою та рульовим механізмом (стуки, шуми), а також може відмовити модуль EPS.
4. Volkswagen Touran (2003-2015)
Десятирічний Touran може все ще виглядати привабливо, але це одна з тих моделей, яку Avtosota категорично не рекомендує придбувати. У старих моделях (до 2010 року) дизельні двигуни створюють серйозні проблеми (часті модифікації). Характер несправностей залежить від версії та серії двигуна, і можуть включати тріщину головки циліндра, знос валу, поломки систем впорскування, периферійні пристрої та електрику. Помітна проблема була з двигуном 1.9 TDI з кодом BXE, де часто виникали проблеми з втулками. У 2010 році були представлені турбодизелі 1.6 та 2.0, які трохи кращі з точки зору надійності, але все ще мають свої недоліки.
Щодо бензинових моделей, ситуація також не найкраща. Хоча серед старих автомобілів можна зустріти модифікації з надійними бензиновими двигунами, такими як 1.6 8V потужністю 102 к.с. та 2.0 FSI, з 2010 року в асортименті з’явився проблемний 1.2 TSI (серія EA111). Хоча запчастини для цього автомобіля доступні, не все можна відремонтувати відносно недорого.
3. Volvo XC90 II (з 2015 р.)
Початково власники цієї моделі стикалися з численними проблемами. Найбільш поширеною проблемою була несправність електроніки, що часто призводила до неприпустимої ситуації зі стоянкою автомобіля. Однак, варто відзначити, що ці проблеми стосуються перших років виробництва моделі. З плином часу XC90 II покращувався, і на сьогоднішній день рівень відмов вже невисокий.
2. BMW 3 Серії E90 (2005-2013)
Серія 3 від BMW, включаючи модель E90 2005-2013 років, викликає сильні емоції у багатьох автомобілістів. Проте, на жаль, ці емоції зазвичай несприятливі. Це через численні проблеми, що мучать це покоління моделі. Особливо це стосується автомобілів, випущених з 2007 року, коли вони були оснащені новими двигунами, які повинні були бути економічними, довговічними та експлуатаційно ефективними. Однак, на практиці виявилося все навпаки. Бензинові двигуни R4 і R6 з безпосереднім уприскуванням страждають від проблем з котушками запалювання, форсунками і насосами високого тиску. Купівля модифікації R6 N52 може стати фінансовою катастрофою.
Також дизельний двигун 2.0 N47 виявився аварійним і дорогим у ремонті, хоча його надійність покращилася наприкінці виробництва. Існують потенційні проблеми з автоматичною коробкою передач, електрикою, підвіскою та рульовим механізмом. Тому будьте обережні!
1. BMW 5 Серії E60/61 (2003-2010) та F10/11 (2010-2017)
Серія 5 E60/61 та F10/F11 від BMW може спричинити фінансову катастрофу для багатьох потенційних покупців. Давайте почнемо зі старшої версії, випущеної у період з 2003 по 2010 рік, яка все ще має високі або надзвичайно високі експлуатаційні витрати. Це пов’язано з різними факторами. По-перше, конструкція моделі включає багато алюмінієвих елементів (кузовні деталі, підвіска) і складну електричну систему. Існує безліч проблем з 2.0-літровим дизельним двигуном, про які можна було б написати цілу книгу. Бензинові двигуни також не позбавлені недоліків.
Новіша версія з 2010 по 2017 рік стала трохи кращою (стабільніша електроніка, краща якість виготовлення), але серйозні несправності все ж таки виникають. У бензинового двигуна 2.0T (N20; 520i, 528i) спостерігається велике споживання масла, а у 4.4 (N62) втулки часто обертаються навіть при невеликому пробігу. Дизелі мають проблеми з ГРМ, 525d (2.0) часто має поломки малих турбін. Крім того, деталі передньої осі швидко зношуються (частково через використання шин Run Flat) і існує багато інших проблем.
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…