Двигун будь-якого автомобіля влаштований так, що він витримує навіть найсерйозніші навантаження, але не кожен мотор під цими навантаженнями зможе довго “прожити”. Навіть найнадійніші агрегати здатні швидко вийти з ладу, якщо регулярно піддавати їх усіляким катуванням. Зокрема, це стосується і того, на яких оборотах водій використовує двигун. Експерти порталу wheel-news.com назвали найнебезпечніші показники роботи силової установки для автомобілів із ДВЗ.
Серед автомобілістів, як правило, немає єдиної думки про те, які обороти є оптимальними. Хтось намагається мінімально навантажувати мотор, хтось навпаки – тримає його в тонусі на граничних показниках. Експерти відзначають, що оптимальною можна вважати роботу агрегату в межах 2-4 тисяч обертів. Під час розгону досягається позначка в 5-6 тисяч обертів. Після неї йде “червона зона”, яка і становить небезпеку для двигуна. Якщо довести до неї, а потім раптово потрапити в затор, це може сильно нашкодити мотору, особливо, якщо є проблеми з системою охолодження.
При цьому в сучасних автомобілях з автоматичною трансмісією вивести двигун у “червону зону” неможливо, оскільки електроніка автоматично вирівнює роботу двигуна. Однак це не означає, що навантажувати мотор потрібно нерозважливо і не варто стежити за тахометром.
Сегмент SUV (позашляховики і кросовери) почав активно набирати популярність у 1980-х роках і відтоді набуває…
Колись американська компанія Tesla зробила революцію у сфері розробки та виробництва електричних автомобілів. Однак останніми…
Чорна п'ятниця - це ідеальний час для вигідних покупок, особливо якщо ви хочете порадувати автолюбителя.…
Сьогодні турбовані двигуни стали буденністю для автомобілів різних класів, зокрема в сегменті седанів. Водночас автолюбителі…
Поява роботизованої трансмісії дала змогу суттєво спростити процес керування автомобілем без вкладення в конструкцію істотних…
Седани сьогодні все ще досить популярні, особливо в люксовому сегменті, проте іноді їх купівля пов'язана…