Двигун будь-якого автомобіля влаштований так, що він витримує навіть найсерйозніші навантаження, але не кожен мотор під цими навантаженнями зможе довго “прожити”. Навіть найнадійніші агрегати здатні швидко вийти з ладу, якщо регулярно піддавати їх усіляким катуванням. Зокрема, це стосується і того, на яких оборотах водій використовує двигун. Експерти порталу wheel-news.com назвали найнебезпечніші показники роботи силової установки для автомобілів із ДВЗ.
Серед автомобілістів, як правило, немає єдиної думки про те, які обороти є оптимальними. Хтось намагається мінімально навантажувати мотор, хтось навпаки – тримає його в тонусі на граничних показниках. Експерти відзначають, що оптимальною можна вважати роботу агрегату в межах 2-4 тисяч обертів. Під час розгону досягається позначка в 5-6 тисяч обертів. Після неї йде “червона зона”, яка і становить небезпеку для двигуна. Якщо довести до неї, а потім раптово потрапити в затор, це може сильно нашкодити мотору, особливо, якщо є проблеми з системою охолодження.
При цьому в сучасних автомобілях з автоматичною трансмісією вивести двигун у “червону зону” неможливо, оскільки електроніка автоматично вирівнює роботу двигуна. Однак це не означає, що навантажувати мотор потрібно нерозважливо і не варто стежити за тахометром.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…