Проходження обов’язкового технічного огляду в Україні не є якоюсь формальністю, яка виконується на розсуд водія. Підтвердженням тому слугує жорстке покарання за експлуатацію транспортного засобу, який не пройшов відповідну процедуру. У деяких випадках за це можна навіть позбутися прав.
Юристи звертають увагу, що поки що в Україні техогляд є обов’язковим тільки для легкових авто, які використовуються в корпоративному секторі, а також для автобусів і різного роду спецтехніки. Причому, на перший раз штраф за це порушення становить лише 340 гривень (ч.3 ст.121 КУпАП).
Багато хто обманюється настільки скромним покаранням і після оплати штрафу продовжує їздити без техогляду, не підозрюючи, що за повторне порушення їм загрожує вже від 850 до 1700 гривень штрафу з позбавленням прав на строк від 3 до 6 місяців. Як альтернатива можливий адміністративний арешт на строк до 10 діб.
Фахівець підкреслює, що 2-літрові двигуни Theta та Nu у Hyundai і Kia мають серйозні проблеми,…
Поліція Київської області роз’яснила, що таке безпечна швидкість та дистанція, та як вони впливають на…
Зекономте паливо за допомогою простої кнопки в авто. Дізнайтеся, як правильно використовувати кондиціонер для зниження…
Дізнайтеся про три винятки, коли можна їхати на червоний сигнал світлофора: команди регулювальника, завершення маневру…
Заправка з увімкненим двигуном є небезпечною: ризик вибуху, штрафи та проблеми з автівкою. Вимикайте мотор…
Купуючи автомобіль із пробігом, водії часто орієнтуються на бренд, рік випуску чи комплектацію, але зовсім…