Останніми роками автомобільні сервіси дедалі частіше використовують метод відкачування оливи через отвір масляного щупа під час заміни моторної оливи. Цей підхід став популярним серед фахівців завдяки своїй швидкості та зручності, проте виникає питання: який спосіб все-таки кращий – традиційний злив оливи через пробку в піддоні чи відкачування?
Експерт із багаторічним досвідом роботи в автосервісах зазначив, що однозначної відповіді на це питання не існує. Усе залежить від конструкції конкретного автомобіля і його масляної системи.
Традиційний метод: злив масла через пробку в піддоні
Традиційний спосіб заміни оливи – це відкручування зливної пробки в піддоні картера двигуна. Цей метод дає змогу маслу стекти під дією сили тяжіння, що, здавалося б, має забезпечити повне видалення відпрацьованої рідини. Однак тут не все так просто.
У деяких моделей автомобілів зливний отвір у піддоні може розташовуватися не на найнижчій точці, а збоку. Це призводить до того, що після зливу масла в піддоні залишається від 1 до 1,5 сантиметрів старої рідини. Такий залишок може бути вельми значним і негативно позначитися на якості нового мастила, оскільки воно змішається з відпрацьованим.
Крім того, в деяких автомобілях у піддоні встановлено піногасник – конструктивний елемент, що перешкоджає утворенню піни в моторному маслі. Він може ускладнити або навіть унеможливити повне видалення оливи через зливний отвір. У таких випадках доводиться шукати альтернативні способи, такі як відкачування оливи через масляний щуп.
Відкачування оливи через щуп: сучасні технології на службі зручності
Метод відкачування оливи через отвір масляного щупа стає дедалі популярнішим завдяки своїй простоті та швидкості. Для цього використовується спеціальне обладнання, яке створює вакуум і витягує масло з картера двигуна. Цей метод особливо зручний у випадках, коли доступ до зливної пробки ускладнений або сам піддон сконструйований таким чином, що традиційний злив неможливий.
Однак і цей метод не позбавлений недоліків. Наприклад, якщо в піддоні встановлено піногасник, трубка для відкачування оливи не зможе опуститися до самого дна, і частина старої оливи залишиться в системі. У такому разі повне видалення рідини можливе тільки через зливний отвір.
Який метод кращий?
Зрештою, вибір між зливом і відкачуванням оливи залежить від конструкції конкретного автомобіля і переваг власника. Якщо конструкція піддону дає змогу повністю злити мастило через пробку, то цей спосіб залишається найнадійнішим. Однак якщо доступ до пробки ускладнений або піддон сконструйований таким чином, що повний злив неможливий, відкачування через щуп стає кращим варіантом.
Сучасні автосервіси часто пропонують обидва методи, і вибір завжди залишається за власником автомобіля. Головне, щоб процедуру заміни оливи проводили кваліфіковані фахівці, які знають особливості конкретної моделі автомобіля і можуть запропонувати найбільш ефективний спосіб обслуговування.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…