Обман на СТО, на жаль, явище в Україні доволі поширене. Особливо, якщо йдеться про звичайний автосервіс «у дядька Толі», а ви не розумієтеся на механіці, то шанс нарватися на якісь сумнівні схеми дуже великий. Експерти Motorbiscuit розповіли про те, як діяти, якщо ви все-таки стали жертвою обману автомеханіків.
Насамперед слід з’ясувати напевно, що вас «розвели», а вам це здалося. Для цього найкраще звернутися в інше СТО з хорошою репутацією. Потрібно попросити тамтешніх спеціалістів провести детальну діагностику і викласти ситуацію в письмовому вигляді. Зберігайте усі чеки послуг, які вам для цього довелося оплатити. Це допоможе у подальшому відшкодувати ваші витрати.
Якщо ваші побоювання підтвердилися і ви вирішили відстоювати справедливість до кінця, зберігайте спокій і терпіння під час спілкування з сервісними центрами і магазинами. Не варто відразу йти на конфлікт і піддаватися емоціям. Якщо ви вважаєте, що маєте право на повернення грошей, зверніться до менеджера і надайте письмові докази.
Тільки після того, як зрозумієте, що на контакт адміністрація СТО, яка вас ошукала, йти не хоче, слід замислитися над тим, щоб вирішити конфлікт у правовому полі. Найкраще сформувати свої претензії за допомогою досвідченого юриста, який зуміє грамотно оформити позов і за необхідності допоможе вам відстояти ваші інтереси в суді.
Високі ціни на пальне іноді підштовхують українців до необдуманих рішень. Зокрема багато хто з автомобілістів…
Бум на кросовери не оминув Україну. Ці автівки цінують за їх практичність, комфорт та непогану…
Японський автовиробник Honda офіційно презентував оновлений седан Accord 2026. Як пише Carscoops, перелік змін невеликий,…
Американський автовиробник Ford офіційно повідомив про відкликання 272 645 автомобілів. Як повідомляє Reuters з посиланням…
Міністерство закордонних справ України звернулось до українців із попередженням про тимчасові ускладнення дорожнього руху на…
Прем’єра гібридної версії компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління у Таїланді викликала справжній ажіотаж. Як…