Час від часу водії автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння можуть стикатися з нестабільною роботою силової установки, зокрема з плаваючими обертами. Таке можливо під час роботи на холостому ходу, коли замість звичних 800-1000 стрілка тахометра вказує на діапазон від 500 до 1500 обертів.
Читайте також:
Міняти права доведеться всім: який законопроєкт для українських водіїв готується в Раді
Угробите автомобіль: ТОП-механік вказав водіям на популярну помилку під час миття машини
В українських водіїв забирають машини через нові правила: хто під загрозою
Експерти пояснюють, що подібне нерідко відбувається через низьку якість палива. Надалі проблема посилюється і провокує засмічення форсунок і утворення нагару на свічках запалювання. Останні доведеться міняти, а ось форсунки досить буде прочистити.
Також плаваючі оберти можуть провокувати неполадки у високовольтних проводах. Рекомендується перевірити котушки і свічки запалювання, замінити зношені елементи за необхідності. Якщо оберти різко падають аж до вимкнення двигуна під час натискання на педаль гальма, то виною всьому може бути поломка клапана рециркуляції відпрацьованих газів. Крім того причиною може бути несправність ЕБУ, проблеми з регулятором холостого ходу або датчиком положення дросельної заслінки. Виявити точну причину допомагає діагностика в автосервісі.
Стало відомо, автомобілі якої марки в Україні воліють імпортувати найчастіше. Тільки у двох регіонах більш…
Міністерство енергетики США та американське Агентство з охорони довкілля провели власне дослідження, в рамках якого…
Жителі великих міст змушені регулярно опинятися в дорожніх заторах, що створює ризик не тільки втратити…
Атмосферні двигуни вважаються набагато надійнішими, ніж турбовані, однак і вони мають один серйозний недолік. Досвідчений…
Рано чи пізно кожен автомобіліст стикається з необхідністю заміни автомобіля. При цьому старий автомобіль краще…
Стало відомо, скільки елітних автомобілів з початку 2024 року було поставлено на облік у МВС…