Час від часу водії автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння можуть стикатися з нестабільною роботою силової установки, зокрема з плаваючими обертами. Таке можливо під час роботи на холостому ходу, коли замість звичних 800-1000 стрілка тахометра вказує на діапазон від 500 до 1500 обертів.
Читайте також:
Міняти права доведеться всім: який законопроєкт для українських водіїв готується в Раді
Угробите автомобіль: ТОП-механік вказав водіям на популярну помилку під час миття машини
В українських водіїв забирають машини через нові правила: хто під загрозою
Експерти пояснюють, що подібне нерідко відбувається через низьку якість палива. Надалі проблема посилюється і провокує засмічення форсунок і утворення нагару на свічках запалювання. Останні доведеться міняти, а ось форсунки досить буде прочистити.
Також плаваючі оберти можуть провокувати неполадки у високовольтних проводах. Рекомендується перевірити котушки і свічки запалювання, замінити зношені елементи за необхідності. Якщо оберти різко падають аж до вимкнення двигуна під час натискання на педаль гальма, то виною всьому може бути поломка клапана рециркуляції відпрацьованих газів. Крім того причиною може бути несправність ЕБУ, проблеми з регулятором холостого ходу або датчиком положення дросельної заслінки. Виявити точну причину допомагає діагностика в автосервісі.
Renault показала модель Boreal – повнорозмірний кросовер для понад 70 країн. Як пише "Авто24", його…
Спека тисне не лише на водіїв. Автомобілям у липневу спеку теж несолодко. Те, що здається…
На трасі мотоциклісти спілкуються без слів. Жести замінюють крик, клаксони й рації. Один із найпоширеніших…
Деякі помилки за кермом – не від поспіху й не від страху. Вони буденні. Повторюються…
Після сильної зливи вулиці міста швидко вкриваються водою. Ніби нічого страшного – трохи зачепив колесом,…
Водіям в Україні підкинули чергову схему шахрайства – цього разу все розігрується на перехрестях без…