Для більшості автомобілістів заміна моторної оливи не є чимось екстраординарним, але навіть під час виконання такого рутинного завдання можна припуститися помилки. Досвідчений автомеханік розповів про шість типових помилок водіїв у такій ситуації, яких припускаються майже всі.
Насамперед моторист звернув увагу на періодичність заміни оливи. Вважається, що робити це потрібно кожні 10-15 тисяч кілометрів, але в умовах підвищених навантажень на двигун, активної експлуатації автомобіля в холод і за частого простоювання в заторах цей показник істотно скорочується. У зв’язку з цим фахівці рекомендують орієнтуватися не на пробіг, а на мотогодини. Міняти лубрикант найкраще кожні 250-300 годин.
Також механік рекомендує контролювати процес заміни масла, якщо його здійснюють працівники автосервісу. Зокрема, поширені випадки, коли замість фірмового мастила в двигун заливають дешеве з бочки. Ще іноді масло взагалі не міняють, а просто протирають фільтр.
Нерідко механіки округлюють кількість залитого масла. Наприклад, якщо заливають 3,7 літра мастила, то вимагають з автовласника грошей як за 4 літри. Крім того моторист звернув увагу, що використання промивної оливи має сенс лише тоді, коли змінюється вид лубриканта. Якщо заливається колишнє масло, то в цьому немає необхідності. Те ж саме стосується використання присадок. При виборі якісної оливи, в них немає сенсу.
Мийка автомобіля вдома - це не тільки спосіб заощадити гроші, а й можливість ретельно стежити…
Гібридні автомобілі стають дедалі популярнішими, пропонуючи поєднання економічності та збільшеного запасу ходу. Коли в 1997…
Сучасні погодні умови все частіше приносять нам екстремальні явища - сильні зливи, буревії та гради…
Універсали - це компроміс між місткістю кросоверів і динамічними характеристиками седанів, що робить їх ідеальним…
Полірування кузова автомобіля - процес, що вимагає уважного підходу, якісних матеріалів і техніки, відточеної роками.…
Ремінь ГРМ, як і інші витратні матеріали в автомобілі, потребує періодичної заміни. Зазвичай, за регламентом,…