Для більшості автомобілістів заміна моторної оливи не є чимось екстраординарним, але навіть під час виконання такого рутинного завдання можна припуститися помилки. Досвідчений автомеханік розповів про шість типових помилок водіїв у такій ситуації, яких припускаються майже всі.
Насамперед моторист звернув увагу на періодичність заміни оливи. Вважається, що робити це потрібно кожні 10-15 тисяч кілометрів, але в умовах підвищених навантажень на двигун, активної експлуатації автомобіля в холод і за частого простоювання в заторах цей показник істотно скорочується. У зв’язку з цим фахівці рекомендують орієнтуватися не на пробіг, а на мотогодини. Міняти лубрикант найкраще кожні 250-300 годин.
Також механік рекомендує контролювати процес заміни масла, якщо його здійснюють працівники автосервісу. Зокрема, поширені випадки, коли замість фірмового мастила в двигун заливають дешеве з бочки. Ще іноді масло взагалі не міняють, а просто протирають фільтр.
Нерідко механіки округлюють кількість залитого масла. Наприклад, якщо заливають 3,7 літра мастила, то вимагають з автовласника грошей як за 4 літри. Крім того моторист звернув увагу, що використання промивної оливи має сенс лише тоді, коли змінюється вид лубриканта. Якщо заливається колишнє масло, то в цьому немає необхідності. Те ж саме стосується використання присадок. При виборі якісної оливи, в них немає сенсу.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…