Статті

Як вирішити проблему масложору без капітального ремонту двигуна автомобіля

Моторне мастило в двигуні автомобіля також має властивість витрачатися, в цьому немає нічого екстраординарного. У нормальних умовах на кожну тисячу кілометрів пробігу з системи витікає до 600 мл лубриканта, а в окремих випадках – до літра. Якщо цей показник вищий, значить із вашим авто щось не так.

Насамперед експерти звертають увагу, що є два найтиповіші види витоку оливи з системи – витікання на дорогу або згоряння. Найнебезпечнішим варіантом є той, коли мастило видавлюється з системи під тиском. Таке відбувається через розгерметизацію масляного фільтра, теплообмінника масло-антифриз, системи подачі оливи до турбокомпресора або датчика тиску.

Нечасто, але підтікає мастило на стику головки і блоку циліндрів. Незначні витоки можливі через сальники колінчастого і розподільних валів, а також прокладки піддону і клапанної кришки або магістралі зливу масла з турбокомпресора. Виявити конкретний вид витоку можна за масляними слідами на певних місцях.

У циліндри масло може потрапляти через залягання або поломку поршневих кілець, а також пошкодження перемичок поршня, засмічених каналів для зливу масла з порожнини маслознімних кілець або задертих стінок циліндра. Найтиповішим явищем при цьому стає рясний дим із вихлопної труби на прогрітому моторі під час збільшення обертів до приблизно 5 тисяч.

Ще експерти виділяють як потенційну причину «мастиложору» знос масловідбивних ковпачків, що характеризується появою сизого диму з вихлопної труби на непрогрітому моторі. Також можливі проблеми з витратою масла через неполадки в системі вентиляції картера. Свідченням цієї проблеми буде забруднення маслом впускного тракту і дросельного вузла.

Окремо при «масложорі» слід звернути увагу на турбокомпресор. Якщо в ньому зносилися ущільнення ротора, то масло може потрапити в камеру згоряння або безпосередньо у випускний тракт. Встановити ступінь зносу ущільнень можна, оцінивши осьовий і радіальний люфт ротора.

Ну і звичайно, проблема «масложора» може критися в самому маслі. Якщо відразу після заміни мастила все нормально, але через 3-4 тисячі кілометрів витрата різко збільшується, значить, мастило виробило свій ресурс. Найімовірніше, ви купили неякісне масло і його слід замінити.

Recent Posts

Помилки під час заміни свічок запалювання, які вбивають двигун автомобіля

Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…

22.11.2024

Гідравлічний vs механічний домкрат: який обрати для автомобіля

Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…

22.11.2024

Як розпізнати неякісний бензин: поради для автомобілістів

На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…

22.11.2024

Що робити, якщо пробив колесо на автомобілі, а запаски немає: поради для водіїв

Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…

22.11.2024

Коли краще не заряджати смартфон через прикурювач в автомобілі

Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…

22.11.2024

Як заощадити 2000 гривень на заправці автомобіля: експерт дав водіям просту пораду

В умовах зростання цін на автомобільне паливо, а також нестабільної фінансової ситуації в країні питання…

22.11.2024