Статті

Як вирішити проблему масложору без капітального ремонту двигуна автомобіля

Моторне мастило в двигуні автомобіля також має властивість витрачатися, в цьому немає нічого екстраординарного. У нормальних умовах на кожну тисячу кілометрів пробігу з системи витікає до 600 мл лубриканта, а в окремих випадках – до літра. Якщо цей показник вищий, значить із вашим авто щось не так.

Насамперед експерти звертають увагу, що є два найтиповіші види витоку оливи з системи – витікання на дорогу або згоряння. Найнебезпечнішим варіантом є той, коли мастило видавлюється з системи під тиском. Таке відбувається через розгерметизацію масляного фільтра, теплообмінника масло-антифриз, системи подачі оливи до турбокомпресора або датчика тиску.

Нечасто, але підтікає мастило на стику головки і блоку циліндрів. Незначні витоки можливі через сальники колінчастого і розподільних валів, а також прокладки піддону і клапанної кришки або магістралі зливу масла з турбокомпресора. Виявити конкретний вид витоку можна за масляними слідами на певних місцях.

У циліндри масло може потрапляти через залягання або поломку поршневих кілець, а також пошкодження перемичок поршня, засмічених каналів для зливу масла з порожнини маслознімних кілець або задертих стінок циліндра. Найтиповішим явищем при цьому стає рясний дим із вихлопної труби на прогрітому моторі під час збільшення обертів до приблизно 5 тисяч.

Ще експерти виділяють як потенційну причину «мастиложору» знос масловідбивних ковпачків, що характеризується появою сизого диму з вихлопної труби на непрогрітому моторі. Також можливі проблеми з витратою масла через неполадки в системі вентиляції картера. Свідченням цієї проблеми буде забруднення маслом впускного тракту і дросельного вузла.

Окремо при «масложорі» слід звернути увагу на турбокомпресор. Якщо в ньому зносилися ущільнення ротора, то масло може потрапити в камеру згоряння або безпосередньо у випускний тракт. Встановити ступінь зносу ущільнень можна, оцінивши осьовий і радіальний люфт ротора.

Ну і звичайно, проблема «масложора» може критися в самому маслі. Якщо відразу після заміни мастила все нормально, але через 3-4 тисячі кілометрів витрата різко збільшується, значить, мастило виробило свій ресурс. Найімовірніше, ви купили неякісне масло і його слід замінити.

Recent Posts

Mercedes б’є на сполох: через електрокари ЄС ризикує «врізатись у глуху стіну на повній швидкості»

Гендиректор Mercedes Ола Келленіус жорстко розкритикував плани ЄС заборонити бензинові й дизельні авто з 2035…

13.08.2025

Ford здійснив революцію в автомобілебудуванні: виробництво електрокарів злетіло на 40%

Ford запускає нову систему складання електромобілів – на 40% швидшу. Це не просто зміна процесу.…

13.08.2025

Hyundai готує новий електрокар: перші фото Ioniq 2 на тестах

На німецькому автобані спіймали нову модель Hyundai – електричний хетчбек Ioniq 2. Прототип з’явився у…

13.08.2025

Не поспішай міняти старі двірники: один трюк, який зекономить купу грошей

Склоочисники зношуються швидше, ніж хотілося б. Особливо в наших умовах – літо пече гуму, зима…

13.08.2025

Чому двигун автомобіля краще «тягне» під дощем: пояснення від моториста

Коли починається дощ, деякі водії помічають цікаву річ – машина наче їде краще. Менше ривків.…

13.08.2025

Поліція тільки й чекає, що ви це скажете: 7 небезпечних фраз водія під час зупинки

Розмова з патрульним – не місце для імпровізації. Слово не горобець: вилетіло – будете пояснювати…

13.08.2025