У минулому автомобілісти були обмежені в ресурсах і можливостях з обслуговування своїх транспортних засобів, а тому намагалися покращити їхні характеристики за рахунок різного роду хитрощів. Однією з них було обливати автомобільні шини бензином.
Якість і кількість покришок для автомобілів в СРСР була обмеженою. Робили їх переважно з каучуку, який взимку втрачав еластичність, дубів на морозі і ковзав по льоду, як ковзани у хокеїста. Зрозуміло, це викликало невдоволення у автомобілістів, які швидко знайшли вихід – розігрівати покришки шляхом їх підпалювання.
Зрозуміло, що спалювати гуму ніхто не хотів, тому поверхню шин покривали невеликим шаром високооктанового палива, яке швидко загорялося і так само швидко гасилося. Цього було достатньо, щоб підвищити температуру гуми до оптимальної, поліпшивши тим самим їхню еластичність і зчеплення з дорожньою поверхнею.
До кінця 1980-х ситуація з шинами покращилася, радянські виробники навчилися випускати більш досконалі зразки покришок, які були більш сприйнятливі до холоду. Хоча до самого розпаду СРСР вирішити проблему повністю так і не вдалося. Тільки поява на ринку зарубіжних шин дала змогу автомобілістам назавжди забути про дивний лайфхак.
Вторинний ринок автомобілів домінує в Україні, в продажу неймовірна кількість моделей. Для українців цей варіант…
Останнім часом в Європі водії автомобілів все частіше стикаються з щільним трафіком велосипедистів. Цей вид…
Останнім часом корейський автопром зробив величезний крок вперед, однак багато хто з українських водіїв все…
Якщо вам конче потрібно зменшити витрати на заправку власного автомобіля, не потрібно одразу шукати якесь…
Нерідко буває, що прямо на під’їзді до світлофора активується жовтий сигнал. Така ситуація може спантеличити…
Японський автовриобник Nissan офіційно представив оновлення для свого популярного мінівена Serena. Як повідомляє Carscoops, покупцям…