Сьогодні, поряд з новими і б/в шинами для автомобілів, можна зустріти так звані відновлені покришки. Думки щодо них розділилися. Хтось вважає їх дешевою альтернативою дорогій новій гумі, хтось упевнений, що це зайва трата грошей і загроза безпеці через їхню якість. То чи варто їх купувати і які потенційні ризики пов’язані з їх використанням? Експерти видання Interia дали відповіді на ці запитання.
Читайте також:
Штраф до 34 тисяч: кому до кінця року потрібно встигнути пройти техогляд автомобіля
Як удвічі підвищити економію палива: механік із 56-річним стажем дав відповідь
Не беріть слухавку: що буде водієві за відповідь на телефонний дзвінок за кермом
Насамперед варто розуміти, що відновлення шин зазвичай виконується цілком професійно та якісно на відповідному обладнанні. Існує два типи відновлення: холодне та гаряче. В обох випадках з покришок з глибиною протектора не менше 2 мм зрізається верхній шар, а замість нього наноситься нове покриття з новим малюнком протектора.
За холодного методу новий протектор шаром наклеюється на шину і під великим тиском спресовується, створюючи міцне з’єднання. Гарячий метод передбачає створення нового протектора шляхом вулканізації. Він більш трудомісткий і складний, але при цьому набагато надійніший за холодний. Часто вдається досягти якості, яку можна порівняти з новими покришками.
Тим часом експерти Всенімецького автоклубу (ADAC) розкритикували використання відновлених автошин. Вони провели дослідження, в рамках якого перевірили, як поводяться на дорозі звичайні та відновлені покришки. Тільки на засніженому покритті останні проявили себе гідно, а в інших випадках з тріском програли навіть б/в шинам, не кажучи вже про нові. Зазначається, що у таких покришок більший опір коченню, галаслива робота, гірша керованість і зчеплення, особливо на мокрій поверхні.
Найбільшим попитом сьогодні відновлені шини користуються у власників вантажівок. Все тому, що нові покришки на ці автомобілі можуть коштувати десятки і навіть сотні тисяч гривень, а зношуються дуже швидко.
Шведський автовиробник Volvo офіційно повідомив про підготовку презентації нового електричного кросоверу EX60 21 січня 2026…
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…
Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…
Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…
Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…
Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…