Багато водіїв свідомо чи несвідомо глушать двигун під час руху. У першому випадку зазвичай це робиться для їзди накатом і економії пального, у другому – часто забруднення клапана рециркуляції вихлопних газів (EGR). В обох випадках страждає коробка «автомат».
Читайте також:
Машина не заводиться в сильний мороз: п’ять імовірних причин
Шість фраз, які категорично не варто говорити на блокпосту
Оштрафують при першій зупинці: за відсутність чого водіїв карають на 850 грн
На «механіці» глушіння двигуна на ходу не призводить до серйозних наслідків, оскільки кінетична енергія продовжує обертати колінвал через зчеплення, знижуючи навантаження на систему. АКПП же в такій ситуації є ризик спровокувати поломку, перемиканням селектора в режим «паркінг». Стопорний механізм спробує заблокувати коробку передач і це призведе до різкого удару. В результаті внутрішні компоненти АКПП можуть бути серйозно пошкоджені.
Щоб мінімізувати ризики, в разі глушіння мотора на ходу потрібно плавно з’їхати на узбіччя і повністю зупинити авто. Тільки після цього можна перевести селектор у режим «паркінг».
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…