Попри економічність та високий крутний момент, дизельні двигуни не завжди гарантують надійність. Особливо це стосується деяких моделей кросоверів, власники яких стикаються з постійними проблемами в ремонті та обслуговуванні. З огляду на досвід автосервісів, статистику відгуків власників і експертні огляди, ми підготували рейтинг кросоверів із найпроблемнішими дизельними моторами, які краще обходити стороною.
Проблеми:
Часте закоксування EGR-клапана.
Вразна паливна система (особливо в моделях до 2016 року).
Зношування ланцюга ГРМ вже після 120 000 км.
Висновок:
Двигун 2.0 dCi має спільне коріння з Renault, що призводить до типових проблем альянсу. Ремонт — дорогий, запчастини складно знайти в невеликих містах.
Проблеми:
Часті витоки масла.
Проблеми з вихлопною системою (DPF-фільтри та EGR).
Складність у діагностиці електроніки.
Висновок:
Хоча мотор має німецьке походження, саме в моделі Jeep він демонструє високий рівень несправностей через перегрітість і неякісне обслуговування.
Проблеми:
Надмірне навантаження на турбіну.
Часті проблеми з паливною системою (особливо з ТНВД).
Низький ресурс інжекторів.
Висновок:
Популярна модель в Україні, однак дизельна версія вимагає дуже точного та дорогого обслуговування. Інакше — постійні витрати на ремонт.
Проблеми:
Турбіна з невеликим ресурсом.
Проблеми з вихлопною системою та сажовим фільтром.
Високі витрати на обслуговування навіть за дрібних поломок.
Висновок:
Перші покоління X3 з дизельними двигунами потребують ретельного догляду. У старих авто основні проблеми вже часто приховані продавцями.
Проблеми:
Турбіна чутлива до якості оливи.
Часте забруднення сажового фільтра.
Вразна паливна апаратура.
Висновок:
Хоча 1.6 HDi вважається одним із наймасовіших дизельних двигунів, в реальній експлуатації він часто створює чимало клопоту для власника.
У 2025 році, купуючи дизельний кросовер із пробігом, водіям варто звертати увагу не лише на загальний стан авто, а й на історію обслуговування двигуна. Важливо перевірити:
Стан турбіни та інжекторів;
Наявність та чистоту DPF-фільтра;
Справність EGR-клапана;
Сервісну історію та якість оливи, що використовувалась.
Іноді краще віддати перевагу бензиновій або гібридній версії, ніж регулярно витрачати кошти на ремонт дизельної силової установки.
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…