Попри економічність та високий крутний момент, дизельні двигуни не завжди гарантують надійність. Особливо це стосується деяких моделей кросоверів, власники яких стикаються з постійними проблемами в ремонті та обслуговуванні. З огляду на досвід автосервісів, статистику відгуків власників і експертні огляди, ми підготували рейтинг кросоверів із найпроблемнішими дизельними моторами, які краще обходити стороною.
Проблеми:
Часте закоксування EGR-клапана.
Вразна паливна система (особливо в моделях до 2016 року).
Зношування ланцюга ГРМ вже після 120 000 км.
Висновок:
Двигун 2.0 dCi має спільне коріння з Renault, що призводить до типових проблем альянсу. Ремонт — дорогий, запчастини складно знайти в невеликих містах.
Проблеми:
Часті витоки масла.
Проблеми з вихлопною системою (DPF-фільтри та EGR).
Складність у діагностиці електроніки.
Висновок:
Хоча мотор має німецьке походження, саме в моделі Jeep він демонструє високий рівень несправностей через перегрітість і неякісне обслуговування.
Проблеми:
Надмірне навантаження на турбіну.
Часті проблеми з паливною системою (особливо з ТНВД).
Низький ресурс інжекторів.
Висновок:
Популярна модель в Україні, однак дизельна версія вимагає дуже точного та дорогого обслуговування. Інакше — постійні витрати на ремонт.
Проблеми:
Турбіна з невеликим ресурсом.
Проблеми з вихлопною системою та сажовим фільтром.
Високі витрати на обслуговування навіть за дрібних поломок.
Висновок:
Перші покоління X3 з дизельними двигунами потребують ретельного догляду. У старих авто основні проблеми вже часто приховані продавцями.
Проблеми:
Турбіна чутлива до якості оливи.
Часте забруднення сажового фільтра.
Вразна паливна апаратура.
Висновок:
Хоча 1.6 HDi вважається одним із наймасовіших дизельних двигунів, в реальній експлуатації він часто створює чимало клопоту для власника.
У 2025 році, купуючи дизельний кросовер із пробігом, водіям варто звертати увагу не лише на загальний стан авто, а й на історію обслуговування двигуна. Важливо перевірити:
Стан турбіни та інжекторів;
Наявність та чистоту DPF-фільтра;
Справність EGR-клапана;
Сервісну історію та якість оливи, що використовувалась.
Іноді краще віддати перевагу бензиновій або гібридній версії, ніж регулярно витрачати кошти на ремонт дизельної силової установки.
В Україні дискусії між водіями та патрульними щодо документів трапляються часто. На практиці інспектори просять…
Гальмівна система – головний захист водія, але інколи саме натискання на педаль створює додаткову небезпеку.…
Конус, що лежить на узбіччі, для більшості водіїв виглядає як сміття після ремонту. Але бувають…
Чи є сенс переплачувати на заправці? Скотті Кілмер, механік із понад півстолітнім досвідом, каже –…
Багато водіїв на трасі стикаються з однією проблемою – бракує тяги для швидкого обгону. У…
Несподівана пляма на лобовому склі може обернутися не лише клопотом із мийкою, а й реальною…