Німецькі автомобілі мають репутацію надійних, технологічних і довговічних. Проте навіть серед брендів із Німеччини трапляються моделі з дизельними двигунами, які завдають чимало клопоту власникам. Особливо це стосується вживаних авто, які експлуатувалися інтенсивно або обслуговувалися з порушеннями регламенту.
Редакція “Твоя МАШИНА” зібрала ТОП-5 німецьких моделей із дизельними моторами, яких краще уникати на вторинному ринку, якщо не хочете регулярно навідуватись на СТО.
Проблемний мотор: N47 (2007–2015)
Основна проблема: обрив ланцюга ГРМ
Ризики: навіть при невеликому пробігу (до 150 тис. км) ланцюг може розтягнутися й спричинити критичне ушкодження двигуна
Цей двигун активно встановлювали не лише на BMW 5, а й на 1, 3 і X3. Вартість ремонту – десятки тисяч гривень.
Проблемний мотор: EA189 (2008–2015)
Основна проблема: сажа у впускному колекторі, клапан EGR, скандал “дизельгейт”
Ризики: збільшене споживання пального, втрата тяги, часті поломки системи впорскування
Двигун постраждав через екологічні махінації VW і проблеми, пов’язані з доопрацюваннями після відкликання.
Проблемний мотор: 2.0 TDI CR (2010–2015)
Основна проблема: масляний апетит і проблеми з клапанами EGR
Ризики: великі витрати на усунення несправностей, особливо у моделях із пробігом понад 200 тис. км
Надійність сильно залежить від попереднього обслуговування. Часто доводиться міняти турбіну й систему рециркуляції.
Проблемний мотор: A20DTH (2008–2014)
Основна проблема: слабка ГБЦ, проблеми з турбіною
Ризики: перегрів і тріщини в головці блоку, дорогий ремонт, часті помилки по електроніці двигуна
Поширена модель в Україні, проте дизельна версія вимагає багато уваги й регулярного обслуговування.
Проблемний мотор: OM651 (2008–2016)
Основна проблема: форсунки Delphi, ланцюг ГРМ, клапан EGR
Ризики: дорогі запчастини, складний ремонт, чутливість до якості пального
Цей дизель також ставився на багато інших моделей Mercedes, включаючи C-клас, GLK, Sprinter.
Незважаючи на високий престиж німецьких брендів, дизельні мотори деяких моделей мають серйозні «слабкі місця». У 2025 році вживані авто з переліченими двигунами активно продаються на українському ринку, але їх покупка може обернутися величезними витратами на ремонт.
Перш ніж придбати такий автомобіль, обов’язково перевірте:
Історію обслуговування
Пробіг та підтверджені дані через VIN
Стан ГРМ, турбіни, системи EGR
Найкращий підхід — обирати дизельні моделі з перевіреною надійною репутацією або звернутися до спеціалістів для повної діагностики перед покупкою. Пам’ятайте: хороше авто — це не тільки бренд, а й технічний стан.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…