Не всі авто служать однаково. Деякі доводиться частіше тягнути до сервісу, ніж заправляти. Саме про такі моделі виданню GO розповів Алан Гелфанд – механік із Флориди, який понад 25 років ремонтує німецькі машини, але добре знає і про болячки американських, японських та британських.
Перше, що він назвав – Chrysler 200. Цю модель уже не випускають, але на вторинному ринку вона є.
«Проблеми з коробкою, електронікою, важке кермування. Ремонт дорогий. Цього всього більш ніж досить, щоб не ризикувати», – пояснює він.
Nissan Altima (2013–2020) – ще один приклад. Основна біда – варіатор. За словами Гелфанда, трансмісія «падає» ще до 100 тисяч км. Часто після 60 тисяч. А це вже серйозні витрати.
Далі в списку Jeep Renegade. Він виглядає як кросовер для міста і легкого бездоріжжя. Але на практиці – електрика барахлить, перемикання передач нестабільне, в салоні шумно.
«Люди приїжджають з одними проблемами, а через тиждень – з іншими», – каже механік.
Четвертий у списку – Range Rover Evoque. Стильний ззовні, але технічно «капризний». Скарги на витоки оливи, глюки електроніки, навіть повні збої систем до пробігу в 130–140 тисяч км.
І нарешті – Chevrolet Spark. Бюджетне авто, яке, за словами Гелфанда, не вартує навіть своєї скромної ціни.
«Погана шумоізоляція, слабкий мотор, низька якість складання. Не рекомендую», – каже він.
Як альтернативу радить перевірені Honda або Toyota.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…