Шини можуть виглядати однаково, але різниця між ними – не лише у ціні. Василь, власник одніє з шиномонтажних майстерень в Київській області, розповів виданню “Твоя МАШИНА“, чому важливо дивитись не на цінник, а на показники безпеки.
За його словами, преміум-шини мають коротший гальмівний шлях, тримаються на вологому асфальті й не зносяться за сезон. Вони гаснуть м’якше, не шумлять і краще тримаються в повороті. Та й у міських ривках «старт-стоп» поводяться спокійніше. Усе це – результат складнішої хімії й серйозних тестів на заводі, каже Василь.
А от бюджетна гума – це інша історія. В ній більше сажі, вона твердіша й важча. Через це – гірше зчеплення, гучніший звук і швидкий знос. Фахівець додає: «Дешева гума не тримає мокру дорогу. Особливо в дощ. А взимку шипи можуть просто вилетіти після кількох тижнів».
Преміальні шини можуть служити до шести сезонів. Бюджетні – удвічі менше. І хоча бренд справді впливає на ціну, за словами експерта, на перше місце варто ставити тестові дані. Їх публікують як незалежні лабораторії, так і самі виробники.
«Погана гума – це не економія. Це додаткові метри до зупинки. А іноді – й аварія», – підсумовує фахівець.
З 1 січня 2025 року в Україні запрацював новий закон про обов’язкове страхування для водіїв.…
Як відомо, ресурс навіть найбільш надійного автомобіля в значній мірі залежить від умов його експлуатації.…
Як відомо, керування автомобілем в стані алкогольного сп’яніння є одним з найбільш серйозних порушень ПДР,…
Кожен автомобіль, мов живий організм, попереджає водія про наявність «хвороб» певними «симптомами». ЦЕ можуть бути…
Розвиток технологій відбувається настільки стрімко, що іноді люди просто не встигають слідкувати за змінами. Для…
Причинами ДТП, як відомо, можуть бути як об’єктивні, так і суб’єктивні фактори. Однак найчастіше до…