Шини можуть виглядати однаково, але різниця між ними – не лише у ціні. Василь, власник одніє з шиномонтажних майстерень в Київській області, розповів виданню “Твоя МАШИНА“, чому важливо дивитись не на цінник, а на показники безпеки.
За його словами, преміум-шини мають коротший гальмівний шлях, тримаються на вологому асфальті й не зносяться за сезон. Вони гаснуть м’якше, не шумлять і краще тримаються в повороті. Та й у міських ривках «старт-стоп» поводяться спокійніше. Усе це – результат складнішої хімії й серйозних тестів на заводі, каже Василь.
А от бюджетна гума – це інша історія. В ній більше сажі, вона твердіша й важча. Через це – гірше зчеплення, гучніший звук і швидкий знос. Фахівець додає: «Дешева гума не тримає мокру дорогу. Особливо в дощ. А взимку шипи можуть просто вилетіти після кількох тижнів».
Преміальні шини можуть служити до шести сезонів. Бюджетні – удвічі менше. І хоча бренд справді впливає на ціну, за словами експерта, на перше місце варто ставити тестові дані. Їх публікують як незалежні лабораторії, так і самі виробники.
«Погана гума – це не економія. Це додаткові метри до зупинки. А іноді – й аварія», – підсумовує фахівець.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…