Фото: Твоя МАШИНА
Гальмівна рідина – річ не гучна. Її не видно, не чути. Але коли система дає збій, стає вже не до жартів. Часто водії просто забувають про її існування. У кращому разі перевіряють рівень, у гіршому – не згадують роками. За даними SlashGear, більшість автовласників зупиняються на заміні оливи, фільтрів та колодок. А про рідину, яка керує усім процесом гальмування, згадують, коли педаль починає «м’ятись». І то не завжди.
Технік В’ячеслав із СТО в Чернігові каже: “Бачимо авто, де рідина не мінялась п’ять, а то й сім років. А вона вже темна, густа – як кава. Це загроза. Іржа в циліндрах, пар під тиском, відмова гальм на трасі – не перебільшую”.
Гальмівна рідина “любить” воду. Вбирає її, навіть у герметичній системі. З часом – волога знижує температуру кипіння. При різкому гальмуванні в магістралях з’являється пар. Це не фантастика – це шлях до аварії.
Фахівці радять міняти рідину раз на два роки. Або частіше – якщо авто постійно стоїть на вулиці. Якщо в бачку вона стала темною або каламутною – не доливайте. Це вже дзвінок на сервіс.
І ще: якщо загорівся індикатор ABS, а педаль стала надто м’якою – не ігноруйте. Перевірка обійдеться у 300–600 гривень, а от наслідки – набагато дорожче.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…