Фото: Твоя МАШИНА
Коли машина стоїть під палючим сонцем хоча б пів години, температура всередині легко може перевищити 70 градусів. Особливо у випадку темного кузова або салону. І от водій, повертаючись, сідає в автівку й одразу натискає кнопку кондиціонера. Знайома ситуація? Але саме цього краще не робити, радять експерти, з якими поспілкувалось видання “Твоя МАШИНА“.
«У перші хвилини після запуску система просто ганяє гаряче повітря. Охолодити салон у такому стані неможливо – навпаки, йде зайве навантаження на компресор», – пояснює Ігор, технічний консультант із Києва з 18-річним досвідом роботи в СТО.
На практиці краще діяти інакше. Спершу – відчинити всі двері чи бодай вікна. Почекати пів хвилини. Потім рушити з відкритими вікнами – навіть короткий рух на малій швидкості швидко вивітрює гаряче повітря з салону.
Тільки після цього можна вмикати кондиціонер – у режимі забору повітря ззовні. І краще не направляти холодне повітря в обличчя – оптимально обрати потік на груди й ноги. Така схема дає змогу швидше охолодити простір у салоні.
«Головне – не навантажувати систему одразу. Це продовжує її ресурс і знижує витрати пального», – додає експерт.
Фахівці зазначають: кондиціонер – не чарівна паличка. Він працює ефективно лише тоді, коли салон уже не схожий на сауну. Тож спершу – протяг, а вже потім охолодження.
Водії вантажівок проводять на трасі десятки годин поспіль. І хоча звикли до всього – є…
Більшість водіїв не відчувають моменту, коли наближаються до авто попереду так щільно, що зникає простір…
Покупка нової машини – це завжди витрати. І не тільки на оформлення чи страховку. Після…
Дехто ще пам’ятає зовнішні сонцезахисні козирки на передніх вікнах. Металеві щитки з минулого, які колись…
Багато водіїв і досі переконані: чим менше кілометрів проїхала машина, тим краще. Але механіки бачать…
Tesla взялась за нову версію Cybertruck – коротшу, вужчу й орієнтовану на європейські та азійські…