Хоч автомати стають дедалі звичнішими, в Україні «механіка» ще тримає позиції. Але з нею в комплекті нерідко йдуть звички, які тягнуть за собою неприємності. Одна з них – пропуск передачі. Звучить невинно, на ділі ж може закінчитись повним ремонтом трансмісії, попереджають експерти в коментарі для видання «Твоя МАШИНА».
«Іноді чую, як водії переключають з четвертої на другу. Думають, що це дрібниця. Насправді це рецепт катастрофи», – каже Олександр, слюсар з СТО в Чернігові, який 15 років ремонтує коробки.
За його словами, якщо обороти стрибнуть у червону зону тахометра, двигун і коробка можуть не витримати.
Інша біда – це зчеплення. При різкому пониженні передачі потрібно робити перегазовку – коротко підняти оберти до рівня наступної передачі. Інакше тиск на механізм буде надто великий. У гіршому випадку провокується блокування коліс. І тоді вже не до економії пального – тягнеш машину на евакуаторі.
У Харкові водій Олексій, який працює інструктором, згадує, як новачок пропустив третю, різко ввімкнув другу. «Машина сіпнулась, заглохла. Добре, що ми були не в потоці», – розповідає він. Каже, що з часом освоїти перегазовку можна, але це не навичка для новачків.
І хоча дехто переконаний, що пропускання передач трохи зменшує витрати пального – майстри кажуть: ризик не виправданий. Погано підібрана передача – і ти не заощадиш, а влетиш у ремонт на 10–20 тисяч гривень. І то якщо пощастить.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…