Іноді водії автомобілів починають чути дивний шум під час гальмування – це тривожний сигнал. Скрегіт може викликати відчуття, ніби щось застрягло в колесі. Вже це має насторожувати і змушувати діяти негайно, доки гальма не відмовили, пише Express.
Мова йде, скоріш за все, про зношені гальмівні колодки. Якщо їх фрикційний шар повністю стерся, металева основа треться об диск. Це не просто неприємний звук – це вже конкретний ризик. І для гаманця, і для безпеки.
Фахівці звертають увагу, що тертя колодок призводить до нагрівання диску і його зносу. Автівку починає «вести». В такому стані машина може вести вбік під час гальмування. Ремонт може обійтись у кілька тисяч гривень, а в деяких випадках – перевалити за 10 тисяч.
Сучасні авто часто мають датчики зносу, які попереджають на панелі приладів. Але не кожна модель має такі сенсори. Іноді єдиним сигналом стає хрускіт або скрегіт, який водії часто ігнорують.
У середньому колодки витримують від 50 до 100 тисяч кілометрів. Але цифри умовні. Стиль їзди, частота гальмувань, вага авто – усе це впливає. У місті з постійними заторами ресурс вичерпується швидше, ніж у міжміських поїздках.
Механіки радять не чекати гучних звуків. Перевіряти товщину колодок варто кожні 10–15 тисяч км. Вони не мають бути тонші за 3 мм. А якщо почули сторонній шум – не відкладати візит на СТО.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…