Сьогоднішні двигуни рідко тягнуть більше 300 тисяч без проблем. Але є винятки. Мотори, які ще вчора ставили на звичайні міські моделі, впевнено добираються до півмільйона кілометрів. І без капітального втручання. Видання SUV News відібрало ТОП- таких невбиваних двигунів.
Перше місце займає Peugeot 301 з його двигуном EC5. Достатньо лише міняти вчасно мастило і фільтри. Старий добрий француз з об’ємом 1,6 л та 115 к.с. Зустрічається також на Peugeot 308 і Citroën C-Elysée. Не вибагливий, але не прощає дешеву оливу.
Ще один старожил – Renault K4M. Блок чавунний, клапанів – 8 або 16, все максимально просто. Мінус тільки один – ремінь ГРМ міняти частіше. А так – мотор служить довго. Його ставили на Logan, Megane, Duster.
Японський 4GR-FSE – вже інша історія. Потужність 200 к.с., об’єм 2,5 л, сучасні системи. Але є нюанс – після 100–120 тис. км починає їсти оливу. При цьому ресурс – до 500 тисяч. Цей мотор стоїть на Toyota Crown і Mark X.
Німецький 1.6 MPI (EA211) зустрічається на Polo, Rapid, Seat Ibiza. Перші версії були дуже живучими – проходили півмільйона. У новіших буває шум на великих обертах через проблеми з поршнями, але в цілому мотор надійний. Головне – не економити на сервісі.
Nissan HR16DE – простий як двері. Потужність 120 к.с., офіційний ресурс – до 270 тисяч. Але на практиці – хоч 500. Особливо якщо не тягнути з ТО. Після 150 тис. км можливий «апетит» до мастила, але це не вирок. Такий мотор стоїть на Juke, Qashqai, Note.
EC5, K4M, 4GR-FSE, EA211 і HR16DE – це реальні приклади техніки, яка живе довше, ніж очікуєш. Якщо правильно доглядати – живе ще довше. І нерви не псує.
Корейський автовиробник преміальних автомобілів Genesis повідомив про кумедну проблему зі своїм флагманським седаном G90. Як…
Напередодні російські окупанти завдали удару по Печенізькій греблі в Харківський області. Яки повідомила Служба відновлення…
Німецький автовиробник Audi активно працює над прийдешньою прем'єрою нової версії свого найдоступнішого електричного кросовера Q4…
Уряд Німеччини зміг переконати Євросоюз відмовитись від свого плану про повну заборону автомобілів з ДВЗ…
Німецький автовриобник Volkswagen публічно визнав серйозні проблеми в конструкції трьох відомих моделей, повідомляє Carscoops. Компанія…
В Україні офіційно почався випуск вітчизняного мікрофургона. Миколаївський стартап MeGoElectric відправив першому замовнику електричний мікрофургон…