Сьогоднішні двигуни рідко тягнуть більше 300 тисяч без проблем. Але є винятки. Мотори, які ще вчора ставили на звичайні міські моделі, впевнено добираються до півмільйона кілометрів. І без капітального втручання. Видання SUV News відібрало ТОП- таких невбиваних двигунів.
Перше місце займає Peugeot 301 з його двигуном EC5. Достатньо лише міняти вчасно мастило і фільтри. Старий добрий француз з об’ємом 1,6 л та 115 к.с. Зустрічається також на Peugeot 308 і Citroën C-Elysée. Не вибагливий, але не прощає дешеву оливу.
Ще один старожил – Renault K4M. Блок чавунний, клапанів – 8 або 16, все максимально просто. Мінус тільки один – ремінь ГРМ міняти частіше. А так – мотор служить довго. Його ставили на Logan, Megane, Duster.
Японський 4GR-FSE – вже інша історія. Потужність 200 к.с., об’єм 2,5 л, сучасні системи. Але є нюанс – після 100–120 тис. км починає їсти оливу. При цьому ресурс – до 500 тисяч. Цей мотор стоїть на Toyota Crown і Mark X.
Німецький 1.6 MPI (EA211) зустрічається на Polo, Rapid, Seat Ibiza. Перші версії були дуже живучими – проходили півмільйона. У новіших буває шум на великих обертах через проблеми з поршнями, але в цілому мотор надійний. Головне – не економити на сервісі.
Nissan HR16DE – простий як двері. Потужність 120 к.с., офіційний ресурс – до 270 тисяч. Але на практиці – хоч 500. Особливо якщо не тягнути з ТО. Після 150 тис. км можливий «апетит» до мастила, але це не вирок. Такий мотор стоїть на Juke, Qashqai, Note.
EC5, K4M, 4GR-FSE, EA211 і HR16DE – це реальні приклади техніки, яка живе довше, ніж очікуєш. Якщо правильно доглядати – живе ще довше. І нерви не псує.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…