Статті

Пройдуть 300 000 кілометрів і більше: ТОП-5 моторів, які переживуть авто

Сьогоднішні двигуни рідко тягнуть більше 300 тисяч без проблем. Але є винятки. Мотори, які ще вчора ставили на звичайні міські моделі, впевнено добираються до півмільйона кілометрів. І без капітального втручання. Видання SUV News відібрало ТОП- таких невбиваних двигунів.

Перше місце займає Peugeot 301 з його двигуном EC5. Достатньо лише міняти вчасно мастило і фільтри. Старий добрий француз з об’ємом 1,6 л та 115 к.с. Зустрічається також на Peugeot 308 і Citroën C-Elysée. Не вибагливий, але не прощає дешеву оливу.

Ще один старожил – Renault K4M. Блок чавунний, клапанів – 8 або 16, все максимально просто. Мінус тільки один – ремінь ГРМ міняти частіше. А так – мотор служить довго. Його ставили на Logan, Megane, Duster.

Японський 4GR-FSE – вже інша історія. Потужність 200 к.с., об’єм 2,5 л, сучасні системи. Але є нюанс – після 100–120 тис. км починає їсти оливу. При цьому ресурс – до 500 тисяч. Цей мотор стоїть на Toyota Crown і Mark X.

Німецький 1.6 MPI (EA211) зустрічається на Polo, Rapid, Seat Ibiza. Перші версії були дуже живучими – проходили півмільйона. У новіших буває шум на великих обертах через проблеми з поршнями, але в цілому мотор надійний. Головне – не економити на сервісі.

Nissan HR16DE – простий як двері. Потужність 120 к.с., офіційний ресурс – до 270 тисяч. Але на практиці – хоч 500. Особливо якщо не тягнути з ТО. Після 150 тис. км можливий «апетит» до мастила, але це не вирок. Такий мотор стоїть на Juke, Qashqai, Note.

EC5, K4M, 4GR-FSE, EA211 і HR16DE – це реальні приклади техніки, яка живе довше, ніж очікуєш. Якщо правильно доглядати – живе ще довше. І нерви не псує.

Recent Posts

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025