Іржа під фарбою – саме її бояться досвідчені механіки, коли бачать авто з німецьким номером. Іспанський фахівець Хуан Хосе, який набрав популярність у TikTok, розповів про небезпечну деталь, яка часто лишається поза увагою при огляді вживаних авто, повідомляє 20minutos.
«Найгірше – коли здається, що все добре», – говорить він. Машина виглядає свіжо, лак блищить, салон чистий. Але сіль, яку сипали взимку на дороги, вже зробила своє. Метал у прихованих місцях – під арками, у швах, на дні – почав гнити.
За словами Хуана, перші сліди корозії можуть з’явитися саме там, де їх найважче побачити без підйомника. Особливо це стосується рамних конструкцій, порогів та підвіски. І це вже не просто косметика – це безпека.
Під ризиком – улюбленці вторинного ринку: BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen, Audi. Вони справді часто мають хорошу комплектацію. Але саме тому їх так часто купують. А от хто перевіряє днище перед оплатою?
Йдеться не лише про старі авто. Іноді навіть п’ятирічні машини мають серйозні вогнища корозії, які ще не вилізли назовні, але вже почали працювати зсередини. Особливо це помітно після першої української зими, коли новий власник починає бити на сполох.
Експерти радять не економити на передпродажному огляді. Якщо машина не піднімалась на підйомнику – це лотерея. І поки блищить капот, внизу може вже хрустіти гнилий метал.
Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…
Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…