Літня спека змушує кондиціонер працювати на максимум. Та не всі водії знають, як швидко охолодити салон і не витратити зайвого. Інженери з випробувального центру Consumer Reports поділилися порадами, перевіреними в реальних умовах.
Не вмикайте кондиціонер на стоянці
Компресор працює ефективніше під час руху, коли оберти двигуна вищі. Тому краще рушати одразу. На старті відкрийте всі вікна на 10–20 секунд – так вийде гаряче повітря, і охолодження піде швидше.
Ставте мінімальну температуру
У більшості систем повітря охолоджується до 3–4 °C. Якщо встановити вищу температуру, система почне підігрівати вже охолоджене повітря. Це додає навантаження і збільшує витрату пального.
Вимикайте рециркуляцію, якщо є пасажири ззаду
Режим рециркуляції тягне повітря з передньої частини салону, і задні місця можуть перетворитися на теплову пастку. Краще пустити свіже повітря.
Відключайте систему старт/стоп у спеку
Вона економить пальне, але при вимкненому двигуні компресор не працює. На світлофорі чи в заторі повітря швидко прогрівається, і пасажири відчувають дискомфорт.
Слідкуйте за станом фільтра
Забитий салонний фільтр погіршує потік повітря. У багатьох авто він розташований за бардачком і його легко замінити самому.
Експерти додають, що в електромобілях кондиціонер майже не впливає на запас ходу навіть у спеку, якщо авто рухається в звичному режимі. Тож охолоджуйтеся без сумнівів, але робіть це з розумом.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…