Статті

Таксисти розкрили правду про гібридні авто, які проходять сотні тисяч кілометрів без капремонту

Таксисти завжди були своєрідним індикатором довговічності машин. Якщо авто тримається у їхньому парку, значить, воно витримує щоденну міську експлуатацію з пробігами у сотні тисяч кілометрів. Видання Autocentrum опитало польских перевізників стосовно найбільш довговічних гібридних авто. І найчастіше це Toyota.

На вулицях великих міст легко зустріти Prius другої та третьої генерацій, Auris, а тепер і Corolla з Camry. Причина проста: атмосферні мотори у гібридному циклі працюють м’яко та рівно, а електроніка бере на себе контроль за навантаженням. Такий двигун не крутять на межі, тож він зберігає ресурс.

Ще одна особливість цих машин – можливість встановити ГБО. Двигун 1.5 з Prius II чи 1.8 з наступних поколінь без проблем працює на газі. У Corolla 1.8 теж можна ставити балон, і це помітно знижує витрати. Але з новими моторами 2.0 або 2.5 ситуація складніша – готових рішень для газу поки немає.

Серйозне питання – батареї. У Prius, Auris та ранніх Corolla стояли нікель-метал-гідридні акумулятори. Вони досить витривалі й легко відновлювані. Ще кілька років тому відновлена батарея коштувала відносно недорого, та зараз ціни зросли, а пропозицій на вторинному ринку поменшало. Нова обійдеться більше ніж у 100 тисяч гривень.

Четверта генерація Toyota частіше комплектується літій-іонними батареями. Вони дають більше потужності, але за оцінками механіків служать майже на половину менше, ніж старі нікель-метал-гідридні. А кошти на ремонт чи заміну зростають у рази.

Таксисти не надто охоче беруть plug-in гібриди. Причина – інша будова силової установки та великі витрати на сервіс. У разі проблеми з тяговим акумулятором рахунок може підійти до десятків тисяч гривень, і жоден щоденний пробіг не перекриє таких сум.

Цікаво, що навіть за межами бренду Toyota більшість альтернатив пов’язана з її технологіями. Наприклад, Ford Mondeo мав гібрид із системою третьої генерації Toyota. Такі машини працюють надійно, але батарея займає півбагажника. Honda, Hyundai та Kia теж пропонують непогані варіанти, хоча при купівлі вживаних треба зважати на можливі дорогі поломки.

Не дарма таксисти роблять ставку на гібридні Toyota. Це машини, які довели: у жорсткому міському циклі вони здатні пройти сотні тисяч кілометрів, лишаючись на ходу.

Recent Posts

Навіть досвідчені водії звертають назад: де знаходиться найнебезпечніша дорога світу

Інколи здається, що українських водіїв важко чимось злякати чи здивувати, однак у світі існують дороги,…

14.12.2025

ТОП-5 надійних та потужних двигунів в історії Toyota

Японський автовиробник Toyota має репутацію компанії, що створює довговічну та безвідмовну техніку. Двигуни в цьому…

14.12.2025

Що треба зробити з колесами авто для зручної поїздки по снігу чи бездоріжжю

Якщо ви користуєтесь автомобілем в місті, то з проблемою застрягання в багні чи снігу, ймовірно,…

14.12.2025

Китайці дістали з небуття легендарний іспанський автобренд: що він вироблятиме

Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…

14.12.2025

Honda відроджує свої легендарні спорткари 90-х: очкікуємо NSX і S2000

Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…

14.12.2025

Peugeot анонсував квадратне кермо Hypersquare: фото

Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…

14.12.2025