Статті

Таксисти розкрили правду про гібридні авто, які проходять сотні тисяч кілометрів без капремонту

Таксисти завжди були своєрідним індикатором довговічності машин. Якщо авто тримається у їхньому парку, значить, воно витримує щоденну міську експлуатацію з пробігами у сотні тисяч кілометрів. Видання Autocentrum опитало польских перевізників стосовно найбільш довговічних гібридних авто. І найчастіше це Toyota.

На вулицях великих міст легко зустріти Prius другої та третьої генерацій, Auris, а тепер і Corolla з Camry. Причина проста: атмосферні мотори у гібридному циклі працюють м’яко та рівно, а електроніка бере на себе контроль за навантаженням. Такий двигун не крутять на межі, тож він зберігає ресурс.

Ще одна особливість цих машин – можливість встановити ГБО. Двигун 1.5 з Prius II чи 1.8 з наступних поколінь без проблем працює на газі. У Corolla 1.8 теж можна ставити балон, і це помітно знижує витрати. Але з новими моторами 2.0 або 2.5 ситуація складніша – готових рішень для газу поки немає.

Серйозне питання – батареї. У Prius, Auris та ранніх Corolla стояли нікель-метал-гідридні акумулятори. Вони досить витривалі й легко відновлювані. Ще кілька років тому відновлена батарея коштувала відносно недорого, та зараз ціни зросли, а пропозицій на вторинному ринку поменшало. Нова обійдеться більше ніж у 100 тисяч гривень.

Четверта генерація Toyota частіше комплектується літій-іонними батареями. Вони дають більше потужності, але за оцінками механіків служать майже на половину менше, ніж старі нікель-метал-гідридні. А кошти на ремонт чи заміну зростають у рази.

Таксисти не надто охоче беруть plug-in гібриди. Причина – інша будова силової установки та великі витрати на сервіс. У разі проблеми з тяговим акумулятором рахунок може підійти до десятків тисяч гривень, і жоден щоденний пробіг не перекриє таких сум.

Цікаво, що навіть за межами бренду Toyota більшість альтернатив пов’язана з її технологіями. Наприклад, Ford Mondeo мав гібрид із системою третьої генерації Toyota. Такі машини працюють надійно, але батарея займає півбагажника. Honda, Hyundai та Kia теж пропонують непогані варіанти, хоча при купівлі вживаних треба зважати на можливі дорогі поломки.

Не дарма таксисти роблять ставку на гібридні Toyota. Це машини, які довели: у жорсткому міському циклі вони здатні пройти сотні тисяч кілометрів, лишаючись на ходу.

Recent Posts

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025