Фото: Твоя МАШИНА
Кожен водій знає момент, коли авто починає звучати не так. У голові миттєво з’являється думка про поломку та нові витрати. Але іноді джерелом шуму стають самі шини – і не завжди це сигнал біди, пише Interia.
Насамперед треба розуміти: будь-яка шина створює звук. Під час руху чути рівномірний шурхіт, який зливається з гулом мотора. Проблема виникає, коли з’являються сторонні відтінки – гул, виття чи навіть вібрації.
Неправильний тиск – зайві витрати
Одна з причин гучного гула – знижений тиск у колесах. Вистачить втрати лише 0,5 бара, і опір коченню зростає. Це відразу впливає на гаманець: двигун витрачає більше пального, а шум посилюється. Вирішення просте – перевірити тиск на заправці.
Вібрації від «зубців»
Інша причина – так зване «зубцювання» протектора. Найчастіше воно з’являється на задній осі. Нерівномірно стерті блоки викликають відчутні вібрації, які легко відчути навіть на рівному асфальті. Такі шини не несуть прямої небезпеки, але додають дискомфорту. Якщо проблему ігнорувати, то доведеться не лише міняти гуму, а й ремонтувати підвіску чи налаштовувати геометрію.
Старість теж «шумна»
Гучність шин залежить і від віку. Сонце та перепади температур висушують гуму, вона твердішає і стає гучнішою. Тому старі шини навіть без дефектів звучать голосніше, ніж нові.
Конструкція має значення
Бюджетні моделі зазвичай шумніші, ніж преміум. На рівень гула впливають також розмір і профіль. Вузькі покришки міських авто тихіші, ніж широкі. А високий профіль краще гасить звук, ніж низький. Шини з більшим індексом навантаження також мають твердішу структуру, тому створюють більше шуму.
У підсумку, не кожен дивний звук з-під коліс означає поломку. Іноді достатньо підкачати колеса чи замінити зношене старе покриття. Ігнорування ж може обернутися більшими витратами, ніж своєчасний контроль тиску чи планова заміна шин.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…