Надійність – головний критерій для більшості покупців. Відомий британський дилер і ведучий програми Wheeler Dealers Майк Брюер прямо сказав, які машини після продажу майже не повертаються на сервіс. Як пише Express, мова про Kia.
«Ми прощаємось із цими авто і більше їх не бачимо. Це рідкісний випадок у торгівлі машинами», – зазначив експерт. Як приклад він навів Ford Transit. У випадку з цим фургоном хоча б одна машина з кількох десятків зазвичай повертається з незначною проблемою. У Kia такого не трапляється.
Ключову роль у зміцненні репутації відіграв кросовер Kia Sportage. Модель стала бестселером на різних ринках, включно з Україною, де на Auto.ria за неї просять у середньому від 15 до 25 тисяч доларів, тобто від 627 до 1045 тисяч гривень. Також компанія активно просуває електричні моделі – Niro та EV6.
Брюер наголосив, що висока якість збірки характерна не лише для Kia. За його словами, корейські, японські й китайські марки, серед яких Hyundai та BYD, стабільно отримують позитивні відгуки. Водночас і німецькі виробники залишаються серед сильних гравців, хоча й поступаються азійцям за статистикою відмов.
Київський автослюсар Сергій погоджується з цим. «Kia на наших дорогах показала себе витривалою. Особливо добре тримаються кросовери. Звичайно, треба дивитись на стан конкретної машини, але сама база у бренду дуже надійна», – сказав він у коментарі для «Твоя МАШИНА».
Таким чином, Kia закріпила за собою імідж виробника, чиї авто не приносять власникам несподіваних витрат. І хоча конкуренція на ринку зростає, цей бренд уже встиг довести, що його машини входять до найнадійніших у світі.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…